פנדה, חטיף שוקולד ישראלי טבעוני, נכנס לרשימת המוצרים החדשניים ביותר בתערוכת Sweets & Snacks בשיקגו

לרשימה המכובדת של החטיפים המתוקים החדשניים ביותר נכנסו רק חמישה  מוצרים, כאשר החטיף פיסטוק חלבה של פנדה הוא המוצר הישראלי היחיד ברשימה

פנדה פיסטוק - החטיף הזוכה
דניאל ברקת, מייסד שוקולד פנדה בתערוכה בשיקגו

גאווה ישראלית. במסגרת תערוכת המתוקים והחטיפים הבינלאומית (Sweets & Snacks), שמתקיימת מדי שנה בשיקגו, זכה מותג השוקולד הישראלי והטבעוני “פנדה” להיכנס לרשימת המוצרים החדשניים ביותר, בקטגוריית חטיפים מתוקים עם החטיף פיסטוק חלבה. לרשימה המכובדת של החטיפים המתוקים החדשניים ביותר נכנסו רק חמישה  מוצרים, כאשר החטיף פיסטוק חלבה של פנדה הוא המוצר הישראלי היחיד ברשימה.

כל המוצרים שמגישים מועמדות בתערוכה נבדקים על ידי 30 שופטים שהם קמעונאים ומפיצים מובילים, המייצגים כמעט 85% מכוח הקנייה של תעשיית הממתקים והחטיפים בארה”ב כאשר השיפוט הוא על פי שלושה קריטריונים: טעם, חדשנות ואריזה.

בתערוכת המתוקים והחטיפים שמתקיימת מדי שנה, מציגים יותר מ-800 חברות ומותגים מכל רחבי העולם והיא מפגישה יצרנים, קמעונאים וספקים של ממתקים וחטיפים במטרה להציג את החידושים האחרונים בשוק, לצד חטיפים קלאסיים.

פנדה הוא מותג כחול לבן הכולל סדרת טבלאות וחטיפים בטעם שוקולד חלב ללא רכיבים מן החי (מוצר טבעוני). את המותג ייסדו בשנת 2015, אליה ודניאל ברקת, בני זוג טבעוניים שחיפשו שוקולד טבעוני איכותי.

המוצרים של פנדה נמכרים בארה”ב תחת המותג 7th Heaven, באזור ניו יורק ובפלורידה. כל מוצרי המותג פנדה הם פרווה ומיוצרים בישראל במפעל החברה בקרית טבעון. בנוסף, המוצרים מיוצרים מקקאו בסחר הוגן ונושאים את תו ויגן פרנדלי שניתן למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי.

המוצרים של פנדה נמכרים בארה"ב תחת המותג Heaven 7th
המוצרים של פנדה נמכרים בארה”ב תחת המותג 7th Heaven

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*