משלחת מרשת המזון הספרדית מרקדונה ביקרה במפעל גילרו

משלחת מנהלים בכירה מחברת המזון הספרדית ביקרה במפעל בבית שמש בעקבות חתימה על הסכם שיתוף פעולה בין החברות, במסגרתו תספק גילרו לרשת הספרדית דפים אכילים לעוגות

חברי המשלחת של מרקדונה במפעל גילרו, צילום: יח"צ
חברי המשלחת של מרקדונה במפעל גילרו, צילום: יח"צ

חברת גילרו הישראלית, המתמחה בייצור גביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגה, אירחה ביקור של משלחת מרשת המזון הגדולה בספרד Mercadona. הביקור במפעל נערך במסגרת חתימה על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו תספק גילרו לרשת, דפים אכילים וקישוטי עוגה למפעל העוגות של הרשת, המייצר עוגות מוכנות בהקפאה עם הדפסים. מרקדונה נחשבת לרשת המזון הגדולה ביותר בספרד ופורטוגל ומונה כ-1,600 סניפים, המשלחת ממרקדונה סיירה בקווי הייצור של גילרו בבית שמש וחזתה בטכנולוגיה העולמית המתקדמת בתחום ההדפסה על דפים אכילים לעוגות.

חברי המשלחת ממרקדונה בקווי הייצור
חברי המשלחת ממרקדונה בקווי הייצור

המשלחת כללה גם נציגים מחברת Dekora, יצרנית ומשווקת ספרדית של קישוטי עוגות המוכרת בכל אירופה, השותפה גם היא בהסכם שיתוף הפעולה. החתימה על ההסכם מהווה עבור גילרו, הנחשבת למובילה עולמית בתחום ה- Cake Decoration, נתח חשוב בפעילות החברה בחו”ל.

גילרו הוקמה בשנת 1950 ונמצאת בבעלות פרטית של משפחת גלברד. מפעל החברה מעסיק כ-250 עובדים. בפעילותה בתחום הוופלים וגביעי הגלידה היא מייצרת לעשרות מותגים בהם נסטלה, מקדונלד, אסם, יוניליוור, בן אנד ג’ריס, פלדמן, רשתות השיווק שופר סל ואחרים. החברה משווקת בצק סוכר, דפי דקורציה אכילים לעוגות, צבעי מאכל אכילים ומגוון מוצרי עזר וקישוטי סוכר. המוצרים בקטגוריה זו נמכרים בעיקר בחו”ל וכ-5% בלבד משווקים לשוק הקונדיטוריות בישראל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*