עידית השיקה רשת המבורגרים למקומות העבודה: Edison – המבורגר קצבים

חברת ההסעדה מתכננת לפתוח במהלך שנת 2020-21 שישה סניפים של הרשת במקומות העבודה. הסניף הראשון נפתח בימים אלה בחברת רפאל בצפון. עלות פתיחת כל סניף של Edison - כ-500 אלף שקל

רשת ההמבורגרים Edison. צילום: יח''צ

חברת ההסעדה עידית מקבוצת מלונות דן משיקה בימים אלו רשת המבורגרים חדשה: Edison – המבורגר קצבים. החברה תפתח במהלך שנת 2020-21 שישה סניפים של רשת Edison, שהראשון בהם נפתח לפני חודש במתחם ההסעדה במקומות העבודה החדש של חברת רפאל בצפון.

רן כצמן, מנכ”ל חברת עידית:  “בתקופה בה אנו מתמודדים עם הריחוק החברתי והגשת ארוחות Grab and Go, מותג המבורגר חזק, המתבסס על 100% בשר עסיסי עם התוספות המתאימות, יהווה פתרון צעיר, חדשני ומגניב בתחום ההסעדה במקומות העבודה”.

בפיתוח המותג והתפריט הסתייעה עידית ביובל סלע מנכ”ל חברת ירזין סלע, המתמחה בפיתוח וניהול מסעדות מובילות והסעדה פרימיום. המתכונים של רשת Edison מתבססים על מתכון סודי שהוכן על ידי קבוצת שפים. הם מכילים בשר שפונדרה, אסאדו, צלעות ושומן. ההמבורגרים מוגשים בלחמניות בריוש מתוקות. כדי לספק את המנות הטובות ביותר נעזרה חברת עידית במומחים מקצועיים מירזין סלע.

רשת Edison. צילום: יח”צ

חברת עידית מספקת מדי יום כ-80 אלף ארוחות בעשרות מקומות עבודה מובילים במשק בינהם רפאל, HP, SAP, תדיראן, קבוצת אלביט, קבוצת אדמה ועוד.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*