עטרה שיווק פירות וירקות תובעת 6.2 מיליון שקלים מרשת זול ובגדול על הפרת הסכם

נטען בתביעה כי הנתבעת מכרה סחורה ללקוחותיה שלא במחיר שנקבע על ידי התובעת, אלא במחיר מופחת, וכפועל יוצא גם שילמה סכום מופחת לתובעת

רשת זול ובגדול. צילום מסך

חברת עטרה שיווק פירות וירקות, העוסקת בשיווק ירקות ופירות לחנויות ומוסדות, הגישה תביעה בסך 6.2 מיליון שקלים כנגד רשת המרכולים זול ובגדול מירושלים. בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים נאמר, כי בין הצדדים נחתם בחודש אפריל 2017 הסכם זיכיון, לפיו ללקוחות המרכולים של זול ובגדול תימכר תוצרת חקלאית שתסופק על ידי התובעת במחיר אשר ייקבע על ידה.
ואולם, נטען בכתב התביעה, זול ובגדול לא פעלה על פי ההסכם שבינה לבין התובעת בכך שמכרה סחורה ללקוחותיה שלא במחיר שנקבע על ידי התובעת, אלא במחיר מופחת, וכפועל יוצא גם שילמה סכום מופחת לתובעת.
לדברי התובעת, בעת ביקור אקראי של מנהלה התגלה שבמרכולי זול ובגדול נמכרת הסחורה תוך הפרה גסה ובוטה של ההסכם. בעת הגילוי סברה התובעת כי מדובר בתקלה ממוקדת ומקומית וגורמי התובעת לא העלו על הדעת כי מדובר בשיטה ובהפרה יסודית ומודעת של ההסכם. אשר על כן פנתה התובעת אל זול ובגדול בבקשה לתיקון התקלה ותשלום מופחת שנועד לתת מענה לתקלה האמורה. אלא שלאור התנערותה של זול ובגדול מהפניות, התעורר הצורך לערוך בדיקה מקיפה ויסודית כדי לברר שאין עוד תקלות כאלה.
לדברי התובעת, ביקורת חשבונאית מקיפה וכוללת העלתה כי מדובר בהפרה קבועה ויסודית של הסכם התקשרות בסניפים שונים של זול ובגדול, וכי זול ובגדול מכרה במחירים מופחתים משמעותית חלק נכבד מהתוצרת, ובכמויות מופחתות מעבר לפחת בחנויות בעסקים מקבילים, וגרמה בכך לתובעת, לאורך תקופת ההתקשרות, לנזק בסכום של כ-6 מיליון שקל.

תגובת זול ובגדול לא התקבלה עד כה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*