עוף טוב זכתה בפרס ההשקה המנצחת של איגוד השיווק הישראלי על צ’ונגו – רצועות שניצל

הפרס הוא לרבעון שני 2020. בהענקת הפרס, הגדירו חברי ועדת החדשנות את מהלך ההשקה כפורץ דרך ובעוף טוב מציינים כי מדובר בחדשנות אחרי שנים של קיפאון בקטגוריה

צ'ונגו של עוף טוב. צילום: יח"צ

קבוצת עוף טוב, אשר השיקה לפני מספר חודשים סגמנט חדש בקטגוריית השניצלים המוכנים לאכילה – צ’ונגו, זוכה להערכה רבה מצד איגוד השיווק הישראלי שבחר להעניק לה את “פרס ההשקה המנצחת” על מהלך ההשקה וההחדרה של סדרת צ’ונגו לשוק.

הפרס, לרבעון השני 2020 ניתן לעוף טוב על מהלך ההשקה של צ’ונגו אשר הוגדר על ידי חברי ועדת החדשנות של האיגוד  כמהלך השקה פורץ דרך וחדשני.

בעוף טוב מציינים כי צ’ונגו היא מילה חדשה בשפה העברית והשקת הסגמנט היא החדשנות המהותית הראשונה בעולם השניצל, אחרי שנים של קיפאון בקטגוריה. ההשקה, תחת האסטרטגיה והסלוגן החדשים – “ביס מהמשק”, מספרת את סיפור האיכות הייחודי של עוף טוב, במסגרתו כל תהליך הגידול והייצור מתבצע במשק של עוף טוב.

ענבל טרופ קירש, סמנכ”לית השיווק בעוף טוב: “קבוצת עוף טוב תמשיך להוביל את התחום, להציג חדשנות מוצרית ולהביא לצרכן הישראלי את המוצרים הטובים ביותר – מהמשק לצלחת. מהלכי ההשקה הם חלק בלתי נפרד מבניית מותג איכותי וגם אותם נמשיך לבצע באופן חדשני ופורץ דרך”.

בהודעה על הזכייה בפרס ציינו חבר הועדה: “אנו יודעים שהמהלך הוא פרי מחשבה והשקעה של רבים ומבקשים להעביר את הערכתנו והוקרתנו אל כל הרבים והטובים העושים במלאכה גם בחברה וגם במשרד הפרסום ראובני פרידן ובמשרד יחסי הציבור unik“.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*