סקר סיבוס: מהי מנת ההמבורגר המועדפת על העובדים בחברות ההייטק?

באיזו תדירות אוכלים המבורגר? כמה כסף מוציאים על אוכל אמריקאי? סיבוס חושפת לרגל יום העצמאות של ארה"ב

בעקבות יום העצמאות האמריקאי שחל ב-4 ביולי חשפה חברת סיבוס את ההעדפות של עובדי חברות ההייטק: מהי מסעדת ההמבורגרים האהובה ביותר, כמה כסף מוציאים על אוכל אמריקאי, מהי התדירות בה אוכלים המבורגר ומהי התוספת המועדפת ביותר על ולצד ההמבורגר.

על פי סקר שערכה סיבוס בקרב 500 עובדי חברות הייטק בישראל לרגל יום העצמאות האמריקאי, עולה כי המטבח האמריקאי הוא גם בעל הממוצע לעסקה הגבוה ביותר, עם 60 שקל בהשוואה ל-42 שקל לכל עסקה ממוצעת אחרת ממטבח אחר – פער של 43%. בישיבה הפער אף עולה ל-69% כאשר ממוצע עסקה עומד על 59 שקל בהשוואה ל-35 שקל לכל עסקה אחרת.

בתל אביב ממוצע העסקה של אוכל אמריקאי הוא 70 שקלים לעומת שאר הערים שם הממוצע לעסקה של אוכל אמריקאי הוא 58 שקלים – פער של 21%, בישיבה ממוצע לעסקה של אוכל אמריקאי בתל אביב הוא 67 שקלים לעומת 41 שקלים בשאר הערים – פער של 63%.

באיזו תדירות אוכלים המבורגר? 46% מהנשאלים ציינו כי הם אוכלים המבורגר על בסיס חודשי, 42% אוכלים על בסיס שבועי ו12% מסתפקים בהמבורגר אחת לכמה חודשים.

שאלת השאלות הייתה מהו ההמבורגר הטוב בישראל?

24% בחרו באמריקה בורגר כהמבורגר הטוב בישראל.

22% בחרו ב-GDB Burger.

19% בחרו בהמבורגר של מיטבר.

26% – המבורגר גורמה ובמקום החמישי עם 17% ניצבת Fat Cow של טום אביב.

מהי התוספת האהובה לצד ההמבורגר? כמובן שבמקום הראשון צ’יפס עם 61%, צ’יפס בטטה עם 21%,  בטבעות בצל בחרו 21% ורק 6% בחרו בסלט.

מהי התוספת המועדפת על ההמבורגר? במקום הראשון נבחר הבצל המטוגן אותו העדיפו 28% מהנשאלים, אחריו בפער קטן נמצאת ביצת עין עם 24%, 33% אוהבים את ההמבורגר שלהם עם גבינה, 17% עם פטריות מוקפצות ורק 9% עם ריבת בצל.

מבצע סיבוס-ברגר קינג: שני כריכים לבחירת הלקוח בין וופר / וופר שום / ספייסי וופר / שניצל / שניצל שום + מיקס חטיפים (נאגטס-טבעות בצל-תירס-מיני שניצל) + שני בקבוקי חצי ליטר – ב-105 שקל במקום ב-130 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*