סקר השוקולד: נשים אוהבות לאכול לבד וגברים אוהבים לחלוק

מותג Snickers ערך סקר סביב הרגלי אכילת השוקולד של הישראלים לרגל יום השוקולד הבינלאומי וגילה כי 82% מהישראלים אוכלים שוקולד לפחות פעם בשבוע ו-39% מודים שהם אוכלים שוקולד מדי יום. איפה? הסלון הוא הלוקיישן המועדף לאכילה

לרגל יום השוקולד הבינלאומי אשר חל היום (חמישי, 7 ביולי), ערך מותג השוקולד הפופולארי Snickers של חברת מרס לערוך סקר שוקולד מתקתק בקרב הישראלים. בסקר, שנערך באמצעות מכון סקרים רושינק בקרב מדגם מייצג של 518  נשים וגברים בני 18-64, עלתה תמונה מייצגת על הרגלי הצריכה בישראל והוכיחה כי הישראלים אוהבים שוקולד – ובעיקר בבית.

כמה הם אוהבים? ובכן 79% מהישראלים אוכלים שוקולד לפחות פעם בחודש, ככל הנראה המשותף הגדול ביותר בקרב אזרחי ישראל. 82% מהישראלים אוכלים שוקולד לפחות פעם בשבוע ו-39% מהם מודים שאוכלים מדי יום – עם רוב מובהק לנשים (45%).

מתוך אותם 39%, 57% מעדיפים לאכול את השוקולד לבד. עוד עולה מהסקר כי ככל שאוהבים יותר לאכול שוקולד, פחות אוהבים לחלוק, 57% מאוכלי השוקולד על בסיס יומיומי אוהבים לאכול לבד, מול 42% מתוך אלה שאוכלים פעם-פעמיים בשבוע.

ואם כבר אוכלים לבד, אז מתוצאות הסקר עולה כי האוכלים לבד הן בעיקר נשים (51%). זאת, לעומת הגברים שמעדיפים לחלוק עם משפחה וחברים את המתוק שלהם (50%). הבדל נוסף בין הגברים והנשים מגיע באריזות – בעוד הגברים מעדיפים לרכוש שוקולד באריזות גדולות (50%) ולהתפנק במתוק בעיקר בסלון ביתם (53%), הנשים דווקא מעדיפות את השוקולד שלהן במנות אישיות ובעבודה. הישראלים אוהבים את השוקולד שלהם במיטה, רובם צעירים בגילאי 18-29 (19%), מול 6%-8% בגילאים הבוגרים יותר (בין 30-64).

סניקרס קרימי. צילום: יח”צ

אחרי המי, הכמה והאיפה, מגיעה שאלת ה”למה”: מהסקר עולה כי שליש מהישראלים אוכלים שוקולד במטרה לפנק עצמם. במקום השני, הרחק מאחור, עם  17% נצרך השוקולד כקינוח ו-14% צורכים את השוקולד שלהם עם הקפה בשעות הבוקר.

בכל הקשור לנאמנות, הישראלים מאוד לא נאמנים לשוקולד שלהם – 79% מעדיפים לגוון לעומת 21% בלבד שהצהירו כי בדרך כלל הם נאמנים למותג אחד.

ועם מה הישראלים אוהבים לערבב את השוקולד? גם כאן יש מנצח מוביל: הנוגט. 28 מהישראלים בחרו בנוגט ורק 16% בחרו בשילוב הטרנדי של מתוק-מלוח. במקום השלישי ביסקוויט (14%) אחריהם הקרמל בוטנים (9%), חמאת בוטנים (7%) והקוקוס (6%).

באשר לתחושות שגורם השוקולד, 35% מעידים כי אכילת שוקולד גורמת להם לתחושות של כיף, שמחה והנאה. 17%  מספרים על תחושות של אושר ועונג.

קלי לוין, מנהלת מותגי השוקלד בחברת מרס ריגלי ישראל: “בארץ עם כל כך הרבה דעות, פלגים, זהויות ורקעים שונים, מחמם את הלב לראות שלפחות בנושא אחד ישנה בישראל הסכמה גורפת, וזה האהבה לשוקולד. חברת מרס היא חברת הממתקים הגדולה בעולם שמתמחה ביצירת מותגי השוקולד האהובים כבר שנים. משמח אותי לראות ששוקולד גורם להנאה אצל כל כך הרבה ישראלים וזוהי זכות עבורי לעסוק במשהו שמסב הנאה לכל כך הרבה אנשים”.

 

 

 

 

 

ס

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*