סודקסו נרתמה למען דוד לייטנר (דוגו), שבחר לציין את ניצחונו על הנאצים באופן ייחודי, באכילת פלאפל

הגישה ביום המיועד מנות פלאפל במסעדות אותן היא מפעילה ברחבי הארץ, וביניהן בכנסת ישראל, משרד החוץ, סניף חברת הביטוח מגדל, אל אופ, סניפי תנובה ועוד

דוד לייטנר (דוגו) במזנון הכנסת. צילום: סודסקו
דוד לייטנר (דוגו) במזנון הכנסת. צילום: סודסקו

ב-18 בינואר מצוין יום מיוחד עבור ניצול השואה דוד לייטנר, המכונה דוגו, במסגרתו הוא מציין את ניצחונו על הנאצים ונקמתו האישית, בדרך ייחודית ומקורית – אכילת פלאפל. מבחינת לייטנר זו מסורת של מספר שנים, כאשר במסגרת יום זה, המכונה מבצע דוגו, מזמינים דוגו ובית העדות כל אחד ואחת להירתם למבצע ולהעלות תמונה שלהם עם מנת פלאפל והשלט: “מבצע דוגו – עם ישראל חי!”.

גם חברת SODEXO ON SITE  (סודקסו און סייט) נרתמה למבצע והגישה ביום המיועד מנות פלאפל במסעדות אותן היא מפעילה ברחבי הארץ, וביניהן בכנסת ישראל, משרד החוץ, סניף חברת הביטוח מגדל, אל אופ, סניפי תנובה ועוד.

חברת סודקסו און סייט מתמחה בשירותי הסעדה לארגונים, לעובדים במוסדות ציבור ולמפעלי תעשייה. החברה עובדת עם מוסדות וארגונים מהגדולים במשק. בעת ביקורו של דוגו במזנון הכנסת, אותו מפעילה החברה, הוא סיפר את סיפורו בקצרה והודה לחברה על הירתמותה ליום שלו, שבעצם הוא היום של כולנו.

אודי בן שימול, מנכל סודקסו און סייט, מסר: “כחברה אשר שמה לה למטרה לספק שירותים משפרי איכות חיים לארגונים ולעובדים, אנו רואים בתרומה לקהילה ערך עליון וחלק בלתי נפרד מפועלנו. תרומה לניצולי שואה נוגעת לנו במיוחד והתרגשנו למשמע סיפורו של דוד לייטנר, אשר דמותו ראויה להערצה, שכיבד אותנו בנוכחותו ועורר התרגשות רבה בקרב הצוות. בשל כך נערכנו היום במסעדות אותן אנו מפעילים והגשנו ללקוחותינו מנות פלאפל ועודדנו אותם להתגייס למבצע החשוב, הכולל צילום עם מנות פלאפל ותיוגים. אני מודה לכל הצוות, העובדים והלקוחות על שיתוף הפעולה ומאחל שרק נמשיך להירתם לטובת החברה והקהילה”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*