סדרת סטארקיסט לייט – 125 קלוריות לקופסה

נתחי טונה בהירה בשלושה טעמים: לימון-פלפל חריף, עשבי תיבול וטבעי

טונה סטארקיסטלייט בשלושה טעמים. צילום: יח"צ
טונה סטארקיסטלייט. צילום: יח"צ

טונה סטארקיסט משיקה את סדרת סטארקיסט  לייט בשלושה טעמים שונים: לימון-פלפל חריף, עשבי תיבול וטבעי. קופסת הטונה מכילה 125 קלוריות, 20 גרם חלבון ו-4% שומן.

סדרת סטארקיסט לייט החדשה מכילה אחוזי שומן נמוכים, מרקם רך ומעודן ונראות מגרה של נתחי טונה שלמים ועסיסיים.

טונה בבסיסה נחשבת למוצר בריא וכל מוצרי סטארקיסט אינם מכילים חומרים משמרים. בסדרה החדשה סטארקיסט מוותרת על יותר מחצי כמות השומן ועדיין שומרת על רמת חלבון גבוהה ועל הטעם הטוב. קופסה של סטארקיסט לייט מהווה מנה קלורית מדודה ומתאימה כמנה חלבונית מלאה או חלקית בארוחה חמה או קרה. הטונה מכילה כמות משמעותית של חלבון (יותר מ-20 גרם) בהשוואה לתחליפי חלבון מן החי ומהווה כ-40% מכמות צריכת החלבון היומית המומלצת לכל הגילאים.

לדברי עינת ליפשיץ גרוס, מנהלת השיווק של סטארקיסט: “סדרת טונה לייט 4% שומן מצטרפת למשפחת מוצרי סטארקיסט והיא תולדה של אסטרטגיה, הדוגלת בחדשנות בריאות ואיכות. בפיתוח הסדרה הוחלט לשים דגש על מוצרים בעלי תכולת חלבון גבוהה לצד ערך קלורי נמוך, בלי להתפשר על מרקם עסיסי וטעם שמתאים לקהל הישראלי”.

תכולה: 140 גרם.

מחיר:  7.90-6.90 שקלים.

טונה סטארקיסט לייט בטעמים: טבעי, עשבי טתיבול ולימון-פלפל חריף. צילום: יח"צ

טונה סטארקיסט לייט בטעמים: טבעי, עשבי תיבול ולימון-פלפל חריף. צילום: יח”צ  

סטארקיסט הוא מותג טונה הפועל החל מ-1999. בחברה מציינים כי החברה מקפידה על דיג של דגי טונה הגדלים בטבע ועל שיטות דיג העומדות בתקנים המחמירים של האיחוד האירופי. סטארקיסט מקפידה הקפדה יתרה בנושאי בטיחות, איכות ובקרה. החברה משתמשת רק בפילה של דג הטונה, החלק האיכותי ביותר. מגוון מוצרי החברה הם ללא חומרים משמרים.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*