מעדני יחיעם משיקה פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף

פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו ורוסטביף של מעדני יחיעם. צילום: Sell360pro

יצרנית מוצרי הבשר מעדני יחיעם מרחיבה את סדרת נקניקי הפרמיום ומצרפת לסדרת המוצרים המובילה שלושה מעדני בשר חדשים: פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף. המוצרים משובחים ואיכותיים, בטעם עשיר של מעדניית בוטיק ומשווקים לצרכן באריזות בשירות עצמי. הנקניקים מצטרפים לסדרת נקניקי הפרמיום של מעדני יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם: סלמי סרוולט קלאסי ובסגנון הונגרי, סלמי צרפתי , סלמי הרץ, קורנדביף, פרושוטו עגל ועוד.

פסטרמה מהמעשנה היא פסטרמה הודו מנתח שלם העוברת עישון איטי עם עץ בוק, בעלת צבע טעם ומרקם ייחודיים. הפסטרמה עם 20% חלבון ו-2% שומן בלבד, ללא גלוטן.

צלעות אסאדו על האש הן צלעות בקר מעושנות וצלויות “על האש” המיוצרות בתהליך צלייה ארוך על פי מיטב המסורת הארגנטינית. הצלעות עם 16% חלבון, ללא גלוטן. הרוסטביף הוא נתח שלם של בקר העובר תהליך צלייה בטמפרטורה גבוהה לקבלת טעם ומרקם ייחודיים. הרוסטביף עם 19% חלבון ו-3% שומן בלבד, ללא גלוטן.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של חברת מעדני יחיעם, “בהמשך למגמה בשוק והתחזקות קטגוריית הפרמיום, אנו שמחים להביא לצרכן שלושה מוצרים חדשים בטעמים מיוחדים של מעדני בשר איכותיים וטעימים מאוד, המיוצרים במפעל הגלילי שלנו בתנאי בוטיק”.

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר: פסטרמה מהמעשנה כ- 21.90 עד 25.90 שקל לאריזת 180 גרם;

צלעות אסאדו על האש ורוסטביף כ- 26.90 עד 29.90 שקל לאריזת 150 גרם

פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו ורוסטביף של מעדני יחיעם. צילום: Sell360pro

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*