נטו מלינדה תובעת את צים ומילניום אשדוד על נזק שנגרם למכולה של גבינות פילדלפיה

לדברי התובעת, בדיעבד התברר כי המכולה הייתה מנותקת מאספקת חשמל משך כ-22 שעות ונתגלו חריגות או סטיות מהטמפרטורה הנדרשת. נטען כי משרד הבריאות ערך בדיקות למטען ובעקבות החריגות לא התיר את שחרור המטען ושיווקו והמטען הושמד בסוף חודש אוקטובר 2017

אילוסטרציה - pixabay
אילוסטרציה - pixabay

חברת נטו מלינדה סחר העוסקת ביבוא, שיווק, ומכירה של סוגי מזון שונים, הגישה תביעה בסך 235 אלף שקל כנגד חברות צים שירותי ספנות משולבים מחיפה ומילניום אשדוד, מפעילת מסוף מטענים בעורף נמל אשדוד. בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בחיפה נאמר, כי במסגרת עסקיה רכשה התובעת 3,564 קופסאות קרטון של גבינת פילדלפיה וכי המטען הוכנס למכולת קירור והוטען על גבי אנייה של צים כשהוא במצב שלם טוב ותקין לשם העברתו מניו יורק לישראל.

האנייה הגיעה לנמל אשדוד בסוף חודש אוגוסט אשתקד, למסוף המטענים של חברת מילניום אשדוד, ולאחר פריקת המכולה היא הועברה לחזקתה של התובעת. לדברי התובעת, בדיעבד התברר כי המכולה הייתה מנותקת מאספקת חשמל משך כ-22 שעות ונתגלו חריגות ו/או סטיות מהטמפרטורה הנדרשת ונרשמה טמפרטורה של 13+ במקום 2+.

בתביעה נאמר, כי משרד הבריאות ערך בדיקות למטען ובעקבות החריגות והסטיות מהטמפרטורה הנדרשת לא התיר את שחרור המטען ושיווקו. בסוף חודש אוקטובר 2017 הושמד המטען. בתביעה נטען, כי כתוצאה מאי שמירת המטען בטמפרטורה הנדרשת נגרם למטען נזק מוחלט והוא הושמד. לטענת התובעת, הנתבעות היו אחראיות כלפיה על בדיקת המכולה ותקינותה, ואולם הן התרשלו באי שמירה על הטמפרטורה הנדרשת של המטען.

תגובת מילניום: “הואיל והתביעה בפתחו של בית המשפט, חברת מילניום מנועה מלהגיב בשלב זה”.

מחברת צים לא התקבלה תגובה עד כה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*