מעדני יחיעם משיקה סדרת גורמה: צ’וריסו בסגנון ארגנטינאי ונקניקיות בסגנון צרפתי

יצרנית מוצרי הבשר מחזקת את תחום נקניקיות הפרמיום. הנקניקיות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, מכילות 16% חלבון וללא גלוטן 

נקניקיות צ'וריסו ונקניקיות בסגנון צרפתי. צילום: אריה ויסמין

יצרנית מוצרי הבשר מעדני יחיעם משיקה סדרת נקניקיות גורמה חדשה, הכוללת נקניקיות חדשות בשני סוגים: נקניקיות צ’וריסו – נקניקיות בסגנון ארגנטינאי, ונקניקיות בסגנון צרפתי – נקניקיות מבשר בקר ועוף מעושנות. הסדרה החדשה היא חלק מקטגוריית נקניקי הבוטיק של יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי, בהם נקניקי סרוולד, פרושוטו, סלמי צרפתי, סלמי הרץ ועוד, וכעת גם נקניקיות גורמה חדשות המביאות לראשונה לקהל הישראלי נקניקיות מצוננות בטחינה גסה ובמרקם עסיסי.

נקניקיות צ’וריסו של מעדני יחיעם. צילום: אריה ויסמין

הנקניקיות עשויות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, גדולות ועסיסיות, בעלות רמת חלבון גבוהה ומכילות 16% חלבון והן ללא גלוטן. נקניקיות צ’וריסו בסגנון ארגנטינאי בטעם פיקנטי, מומלצות לצלייה על האש או במחבת. נקניקיות בסגנון צרפתי מעושנות על שבבי עץ בוק בסגנון אזור בורגון שבצרפת. בעלות מרקם בשרי וארומה חזקה. מומלצות לצלייה על האש או במחבת וכתוספת לתבשילי קדרה כמו שוקרוט. הנקניקיות משווקות באריזות של 280 גרם, שלוש יחידות נקניקיות גדולות באריזה.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, זו הפעם הראשונה שמשווקות בישראל נקניקיות מצוננות בטחינה גסה ובמרקם בשרי. “הסדרה החדשה מיועדת לאוהבי בשר המבקשים מעדני גורמה איכותיים, עשירים ומלאי טעם, בדומה לרמה העולמית בתחום זה”. כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר: כ-22.90 שקל לאריזת 280 גרם.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*