מעדני יחיעם משיקה כבד קצוץ באריזת 140 גרם ובמתכון ביתי

סדרת המוצרים כוללת מוס כבד עוף קלאסי ומוס כבד עוף בתוספת פטריות עם כ-30% כבד עוף, בצל מטוגן ותבלינים. מתאימים להגשה בראש השנה ובחגי תשרי

מעדן כבד קצוץ עם בצל מטוגן של מעדני יחיעם, צילום: אריה ויסמין
מעדן כבד קצוץ עם בצל מטוגן של מעדני יחיעם, צילום: אריה ויסמין

מעדני יחיעם, יצרנית הנקניקים והפסטרמות, מרחיבה את סדרת מוס כבד עוף ומשיקה מוצר חדש מתוצרתה: כבד קצוץ. המוצר החדש מבוסס על מתכון מבית אמא ומכיל כ-38% כבד עוף, בצל מטוגן ותבלינים. המוצר מוגש באריזת נוחות לשימוש ואכסון במשקל של 140 גרם ומתאים כמנה חגיגית בראש השנה וכממרח על צנימים ובכריכים.

סדרת מוצרי מוס כבד עוף כוללת שני מוצרים בסגנון ובטעם צרפתי: מוס כבד עוף קלאסי ומוס כבד עוף בתוספת פטריות. המוצרים נמכרים בקופסאות עם מכסה בעיצוב יוקרתי, לשימוש חוזר ונוח במוצר. בחברה מציינים, כי מוצרי מוס הכבד מבוססים על ידע צרפתי ומיועדים למריחה על לחמים שונים וקרקרים, כבסיס לסנדוויץ’ ולאירוח. המוצרים מכילים כ-30% כבד עוף ואינם מכילים מונוסודיום גלוטומט וגלוטן.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, קיימת דרישה הולכת וגוברת למעדני בשר אניני טעם ואיכותיים. “בהמשך להצלחת סדרת מוס כבד שהושקה לפני מספר חודשים וזוכה להצלחה רבה, אנו שמחים להציע מוצר חדש ונוסף בסדרה, כבד קצוץ, ולאפשר ללקוחותינו ליהנות ממוצרים שהם מאוד פופולאריים באירופה ועד היום לא היו בשוק הישראלי, לא באיכותם ולא בצורת אריזתם”.

מחיר: כ-13.90 שקלים לאריזת 140 גרם.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*