מסעדת אבו גוש הגישה בקשה למתן צו לפירוקה

בבקשת הפירוק נאמר כי החל מראשית שנת 2020, עם פרוץ מגיפת הקורונה, פסקו ביקורי תיירים בישראל ובמסעדה ובעקבות הסגר נמנעו סועדים ישראלים מלפקוד את המסעדה. בבקשה נכתב, כי כבר כשנה היא אינה פעילה עסקית, היא מכרה את כל ציוד המסעדה ועשתה שימוש בכספי התמורה לשם פירעון חובותיה

חברת מסעדת אבו גוש הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה למתן צו לפירוקה. בבקשה נאמר כי החברה נוסדה בשנת 1992 ובבעלותה היתה מסעדת בשרים וחומוס בכפר אבו גוש והיא התבססה בהכנסותיה על קבוצות תיירים שהיו מגיעים למסעדה באמצעות סוכני נסיעות וחברות טיולים, וכן מסועדים ישראלים שנהגו לפקוד אותה בסופי שבוע. אולם, החל מראשית שנת 2020, עם פרוץ מגיפת הקורונה, פסקו ביקורי תיירים בישראל ובמסעדה ובעקבות הסגר בתקופת הקורונה נמנעו סועדים ישראלים מלפקוד את המסעדה.

בבקשת הפירוק נאמר עוד, כי בעליה ומנהלה של המסעדה, אברהים גוואדת, ניסה להחזיק ככל שניתן את צוות עובדי המסעדה, ואולם חובותיה הנאמדים בכ-4.6 מיליון שקל למס הכנסה (חוב של 4 מיליון שקל) ולספקים, ואי יכולתה לייצר הכנסות הכריעו את החברה לחדלות פירעון.

לדברי החברה, זה כשנה היא אינה פעילה עסקית, היא מכרה את כל ציוד המסעדה ועשתה שימוש בכספי התמורה לשם פירעון חובותיה, וכיום אין כל רכוש למסעדה ואין לה כל הכנסות.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*