המלח הוורוד מההימלאיה

מלח הארץ משיקה את סדרת הימלאיה. המלח מופק מסלעי מלח בהרי ההימליה, נחצב בשיטות מסורתיות ומוצע בגבישים גסים ובגבישים דקים

צנצנות מלח הימלאיה. צילום: RESPECT
צנצנות מלח הימלאיה. צילום: RESPECT

מלח הארץ מרחיבה את סל המוצרים שלה ומשיקה את סדרת הימלאיה – מלח המופק מסלעי מלח מהרי ההימלאיה. המוצר מוצע בשני סוגים של צנצנות 1 ק”ג עם מכסה ורוד, המכילות גבישים גסים וגבישים דקים.

בחברה מציינים, כי השקת המוצר באה בעקבות הצלחתה הגדולה של “מטחנת מלח הארץ – הימלאיה” והביקוש הרב לה היא זוכה, במקביל למגמה הקולינרית העולמית בה מלח ההימלאיה הוורוד נחשב למוערך וייחודי.

ייחודו של מלח הימלאיה הוא בכך שהוא נחצב ומופק בשיטות טבעיות ומסורתיות ממרגלות הרי ההימלאיה. את גבישי המלח ניתן לזהות בקלות בשל הצבע הוורדרד-אפרסק המוענק להם, בשל נוכחות תחמוצות הברזל שיש בהם. מלח ההימלאיה נכרה מבטן האדמה מסלעי מלח שנוצרו בעידנים עתיקים, והם מכילים  מינרלים שעיקרם: סידן, אשלגן, מגנזיום, גופרות ועוד כ-80 אלמנטים המצויים בכמויות זעירות במלח, החיוניים לפעילותו התקינה של הגוף.

המלח מאופיין בטעם מעודן יותר ממלחים אחרים. גבישיו הגסים מיועדים לשימוש בזרייה או בצלייה ולקבלת מרקם פריך וגבישיו הדקים (לאחר טחינה) מיועדים לשימוש בבישול. גבישי הימלאיה הוורודים מתאימים לתיבול, בישול, צלייה, וזריה בכל סוגי המזון. בנוסף לכל התועלות שלהם, מדובר בגבישים יפיפיים לקישוט ועיטור מנות שונות.

במלח הארץ מציינים כי בדומה לכל מקור נתרן אחר, גם בשימוש בגבישי הימלאיה יש להקפיד על צריכה נבונה ומאוזנת.

מחיר ל-1 ק”ג – 19.90 שקל.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*