מכונת קפה גם לשומרי כשרות

חברת Jura מציגה סדרת מכונות קפה המאפשרות לשומרי כשרות ליהנות מאספרסו משובח גם לאחר ארוחה בשרית ללא חשש ממגע של חלב. הסדרה מציעה הפרדה מוחלטת בין מערכת חליטת הקפה לבין מערכת הקצפת החלב

מכונת הקפה JURA S8. צילום יח"צ
מכונת הקפה JURA S8. צילום יח"צ

חברת יורה ישראל, המייצגת בישראל את חברת Jura משווייץ שהיא יצרנית ומשווקת של מכונות קפה, מציגה בישראל סידרה של ארבע מכונות אספרסו: E8, S8, D60,J6 המאפשרות לשומרי כשרות להינות מקפה אספרסו גם לאחר ארוחה בשרית, ללא חשש ממגע של חלב.

הכשרות נשמרת הודות לשני פרמטרים המייחדים את מכונות הקפה של Jura: ראשית, ההפרדה בין מערכת חליטת הקפה ובין מערכת הקצפת החלב. שנית, יחידת מזיגת משקאות  הקפה על בסיס חלב מרוחקת מיחידת מזיגת הקפה, כך שאין חשש להתזה אקראית של חלב לתוך ספל הקפה נטול החלב.

בסדרת המכונות:

Jura E8 – מכונת קפה מקצועית כאשר המקשים להכנת האספרסו, הקפה, הקפוצ’ינו והחלב המוקצף, ממוקמים בחזית המכונה לנוחות מירבית. המכונה יכולה להכין בו זמנית גם שני ספלי אספרסו או כל קפה אחר ויש לה צג TFT חדשני וצבעוני להפעלה רציפה לאורך זמן של המכונה.

Jura S8 – מכונת קפה פרימיום עם מסך מגע צבעוני ואנימציות המראות כל צעד בהכנת הקפה והנחייה בתהליך. למכונה יכולת הכנה של 15 סוגי משקאות קפה שונים: ריסטרטו, ריסרטו כפול, אספרסו, אספרסו כפול, אספרסו ארוך, אספרסו-מקיאטו, אמריקנו, קפוצ’ינו, לאטה, לאטה-מקיאטו, קפה-לאטה, פלט-וויט, מים חמים, חלב, קצף. המכונה עם מסך מגע צבעוני בגודל של 4.3 אינץ’ ברזולוצייה גבוהה. למכונה מטחנת קפה מדויקת ומהירה המשמרת את מלוא הארומה של פולי הקפה ומקצרת את זמן הכנת קפה האספרסו, טכנולוגיית הקצפה מקסימלית ומערכת נקיון אוטומטית.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*