מיזם ColorFood של אלו”ט הוצג לבכירי המשק באירוע מיוחד בתרומת מור בית השקעות

פרויקט ColorFood הוא יוזמה של הצלם והשף דן לב. לראשונה נוצר שיתוף פעולה בין שפים לאמנים עם אוטיזם בתפקוד בינוני-נמוך, שיצירותיהם שימשו מקור ההשראה. במהלך ארבעה ימים עבדו 11 השפים עם אמנים ממרכזי התעסוקה של אלו"ט ויצרו יחד איתם יצירות חדשות בהשראת הציור המקורי

אירוע ColorFood של אלו"ט. מימין: דן לב, אורלי פלאי, שרית נובק, מאיה דרין, רן שמואלי, יוסי לוי, אלי לוי, ד"ר שרון צחורי, יעל יוספסברג. צילום: יח"צ

עשרות מבכירי המשק השתתפו באירוע חשיפה לפרויקט קולורפוד של אלו”ט שהתקיים במסגרת הכנס השנתי של מור פירסט, מועדון המשקיעים של מור בית השקעות. האירוע התקיים בקלארו Lemata של השף רן שמואלי, ובמסגרתו הוצג לראשונה פרויקט קולורפוד (ColorFood) – פרויקט ש”תירגם” יצירות של אמנים עם אוטיזם מעמותת אלו”ט לעבודות אמנות חדשות שנוצרו על ידי שפים ועשויות כולן מחומרי מזון.

באירוע העניקה ד”ר שרון צחורי, מנכ”לית אלו”ט, ליוסי לוי ואלי לוי, מנכ”לים משותפים במור בית השקעות, את צילום יצירתם המשותפת של האמן עמוס שפר והשף תומר טל כאות תודה על התרומה של האירוע ועל המחויבות החברתית של בית ההשקעות. בין אנשי העסקים שהשתתפו באירוע: אריאל רוטר, קובי ויפעת פלר, רני רהב, שוקי אברמוביץ, ערן גורן, עמית מרום, מאיר ברון, והשפים: רן שמואלי, מאיה דרין, שרית נובק, אורלי פלאי.

יוסי לוי, מנכ”ל משותף במור השקעות, הזמין את הנוכחים באירוע לרכוש מהיצירות שהוצגו וסיפר כי “מועדון המשקיעים מור פירסט הוקם במטרה ליצור מעגל חברים עסקי סגור שיעניק ידע, הזדמנויות השקעה ואירועים שיעשו טוב לחברה ולקהילה, כמו האירוע הזה שהוקדש כולו לאלו”ט”.

יעל יוספסברג, אמו של מיכאל בן ה-16 ויו”ר הועד המנהל של אלו”ט אמרה באירוע “מיכאל שלי אובחן על הרצף האוטיסטי בגיל שנה וחודשיים, ומאותו רגע ועד היום במשך 16 וחצי שנים אני יוזמת פעילה ומפעילה את כל מאמצי למען אוכלוסייה זו”.

פרויקט ColorFood הוא יוזמה של הצלם והשף דן לב שכבר הציג כ-100 יצירות אמנות בפרשנות קולינרית על ידי שפים מישראל, איטליה, צרפת, דנמרק ווייטנאם. בפרויקט הנוכחי, לראשונה, נוצר שיתוף פעולה בין שפים לאמנים עם אוטיזם בתפקוד בינוני-נמוך, שיצירותיהם שימשו מקור ההשראה. במהלך ארבעה ימים עבדו השפים עם אמנים ממרכזי התעסוקה של אלו”ט ויצרו יחד איתם יצירות חדשות בהשראת הציור המקורי.

בפרויקט השתתפו 11 שפים שעבדו יחד עם אמנים על הספקטרום ביניהם: השף רן שמואלי (קלארו) שעבד יחד עם הצייר דרור מישורי, אמן על הרצף האוטיסטי מכפר עופרים של אלו”ט; השף יחיא זינו ממסעדת Pescado והצייר האוטיסט אשריאל שיפמן. שפים נוספים בפרויקט הם הבלוגרית שרית נובק (מיס פטל) ואוראל קמחי השף של מסעדת פופינה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*