מותג הטבעונות ויולייף מקיים שבוע אוכל מקסיקני

המותג המוביל של חברת Upfield ישתף פעולה עם רשת המסעדות מקסיקנה. הנאצ׳וס הטבעוניים הם פועל יוצא של הקשבה לצרכי קהל לקוחות הויגן פרנדלי

מנת הנאצו'ס רוחו

חברת ויולייף, מותג הטבעונות המוביל של חברת Upfield, מקיימת שבוע אוכל בסימן מקסיקו עם רשת המסעדות מקסיקנה בין התאריכים 11-15 בדצמבר השנה.

במסגרת שיתוף הפעולה, בכל הזמנה ראשונה מאתר “משלוחה” של מנת הנאצו’ס רוחו, בהכנסת קוד קופון Mexico, יוענקו 20 שקל הנחה על המשלוח וכן יינתן קיט מתנה של פתיתי ויולייף בטעם צ’דר.

דורין מאור, נציגת חברת ויולייף בישראל: “חברת ויולייף מוכיחה שוב שאתה לא צריך להתפשר על טעם אם אתה צמחוני, טבעוני או אלרגי ללקטוז. החברה מביאה לציבור הצרכנים בשורה מרעננת של טעמים והפעם זאת בסגנון צאדר פתיתים. בזכות הטעמים הייחודיים של ויולייף אנו חושפים קהל שלם של ויגן לאוכל וטעמים מקסיקנים שלא היו קיימים עד היום בישראל. אנו רואים את הביקושים של הצרכן הישראלי ומבינים שמדובר בשוק צומח שגדל וגדל”.

ויולייף נמצאת בכל הסופרים המובילים והיא פיתוח ים תיכוני שמותאם לאוכל המקומי הארץ ישראלי וגם לאוכל לטיני.

נמסר עוד, כי הסיפור של הנאצ׳וס הטבעוניים הוא פועל יוצא של הקשבה לצרכי קהל לקוחות הויגן פרנדלי. למותג ויולייף יש מגוון מוצרים בסגנון של צהובות במגוון טעמים, מוצרלה, פטה ועוד. כלל מוצרי ויולייף מבוססים על שמן קוקוס, מועשרים ב-B12 ואינם מכילים גלוטן, אגוזים או סויה. ניתן לרכוש אותם בחנויות הטבע וברוב רשתות השיווק הגדולות.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*