מבשלת ג’מס משיקה לחגים מארז בירות מעוצב, 4+1

במהדורה מיוחדת לראש השנה המאפשרת התנסות והנאה ממגוון הבירות של המבשלה. בעיצומו של הקיץ מבשלת Jem's משיקה טעם מיוחד וחדש: Summer Ale בירת אייל בעלת טוויסט ישראלי

מארז בירות של ג'מס. צילום: אייל קרן

מבשלת הבירה ג’מס, משיקה מארז מעוצב וחגיגי במהדורה מיוחדת המאפשרת התנסות והנאה ממגוון הבירות של המבשלה. ארבעה סוגי בירה פלוס אחד מתנה.

המארז כולל חמישה בקבוקים עם שלל סוגי הבירה המובילים של המבשלה הישראלית: שני בקבוקי ג’מס PILS ושני בקבוקי ג’מס חיטה, אליהם יצורף בקבוק נוסף של בירה 8.8 שייכלל במארז במהדורה מיוחדת לחג –  במתנה.

סוגי הבירות במארז:

PILS – בירה בסגנון לאגר צ’כי בעלת צבע בהיר וזהוב עם טעמי פריחה הדרית, ומרירות עשירה. הבירה מכילה  5% אלכוהול.

WHEAT – בירה בסגנון חיטה בווארית עם מרקם סמיך ובעל משקעים. הבירה בעלת צבע זהוב עם טעם פירותי ונגיעות של בננה וציפורן. מכילה 5% אלכוהול.

8.8 – בירה בסגנון אייל בלגי בעלת גוף מלא ואחוז אלכוהול גבוה יותר. הבירה בעלת צבע אדמוני עם טעם פירותי מתקתק ועשיר. מכילה 8.8% אלכוהול.

סאמר אייל. צילום: איל קרן

מחיר למארז המיוחד – 50 שקל.

מרעננת וקרירה: בירה קייצית עם טוויסט ישראלי Jem’s summer ale

אין סיבה טובה יותר לבירה קרה מאשר הקיץ הישראלי.  בעיצומו של הקיץ הלוהט מבשלת Jem’s משיקה טעם מיוחד וחדש לרענן את האווירה: Summer Ale בירת אייל בעלת טוויסט ישראלי. הטעם החדש משלב אייל קליל וקיצי בעל טעמי פריחה וניחוח הדרים, זאת לצד ארומה מלאה, מרירות נמוכה ו-5% אלכוהול.

מחיר בקבוק 330 מ”ל –17 שקל

להשיג בסניפי רשת Jem’s

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*