מארזים משכרים

חברת הכרם משיקה לקראת עונת החגים מגוון מארזים אלכוהוליים

מארז יוקרתי של רמי מרטן, צילומים: חברת הכרם
מארז יוקרתי של רמי מרטן, צילומים: חברת הכרם
מארז גראפה אלכסנדר פלטיניום, צילומים: חברת הכרם
מארז גראפה אלכסנדר פלטיניום, צילומים: חברת הכרם

בקבוק אלכוהול איכותי הוא בדרך כלל מתנה טובה שעוזרת לתבל את הארוחה, ובמיוחד כאשר הוא מגיע במארז חגיגי ומושקע. חברת הכרם, יבואנית המשקאות החריפים, משיקה לקראת עונת החגים שבפתח, מגוון מארזים:

* מארז מעוצב של רמי מרטן, בית הקוניאק הוותיק בעולם (מאז 1724), בצורת ספר עבה כרך, משולב בהטבעה של לוגו המותג בזהב והוא כולל את הבקבוק הירוק  החלבי של VSOP ושתי כוסות קוניאק, המתאימות למשקה. 300 שקל.

* למחפשים מתנה יוקרתית במיוחד, בית רמי מרטן מציע מהדורה מוגבלת שהושקה לרגל חגיגות 70 שנה לפסטיבל קאן. המהדורה חושפת את האלגנטיות, הזוהר והמסתורין המזוהים עם אמנויות הקולנוע ומעוצבת בטקסטורה זוהרת של אבק כוכבים ובגווני שחור וזהב, המשקפים את הצללים והאורות של טקס פרסי הקולנוע. בקבוק XO נגלה מתוכו ככוכב קולנוע מוכשר. 1,200 שקל.

מארז של לימונצלו וילה מאס
מארז של לימונצלו וילה מאס

* מארז נוסף מכיל בקבוק מרשים של גראפה אלכסנדר פלטיניום – נראה כטבעת יהלום המוגשת במארז ייחודי. הבקבוק מיוצר בעבודת יד בידי אמן. הגראפה מיוצרת מצפון מזרח לעיר ונציה, מצטיינת באלגנטיות ורכות, מפגינה איכות גבוהה וטוהר רב במשקה עתיר ניחוחות וטעמים של פירות טריים ופרחי יער. המארז כולל שתי כוסות לגראפה המיוצרות, גם הן, בעבודת יד.  320 שקל.

* ליקר התפוזים של המותג הצרפתי המוכר קואנטרו משיק לרגל החגים מארז עם המשקה המסורתי מאז 1849, המשלב כוס רחבה ומעוצבת, המתאימה להכנת קוקטייל קלאסי מרענן Cointreau FIZZ. תכולת המארז: בקבוק 700 מ”ל  וכוס קוקטייל מעוצבת ומתכון להכנת הקוקטייל. 190 שקל.

* לימונצ’לו וילה מסה, מותג הלימונצ’לו המוביל בעולם, הוא הליקר המוביל את הקטגוריה, הן באיכות והן בכמות. הליקר אשר עשוי מקליפות לימונים, הגדלים באזור סורנטו, ומושרות באלכוהול, בעל ארומה של לימונים טריים ועסיסיים. לקראת החגים מוצע הלמונצ’לו במארז מעוצב שכולל בקבוק 700 מ”ל ושתי כוסות ליקר חלביות. 140 שקל.

מארז של יגרמייסטר
מארז של יגרמייסטר

* הנדריקס, הג’ין הסקוטי הנפלא המגיע מבית גלנפידיך, הוא ג’ין שקובע עבור עצמו את הכללים. הוא מזוקק בסקוטלנד, מתובל בעלי ורדים ומלפפונים ירוקים ומגיע בבקבוק רוקחים מסתורי. כיאה לג’ין לא סטנדרטי- כך גם המארז שלו, אשר מעוצב בקפידה ומכיל בקבוק מרסס מיוחד.  240 שקל.

* הליקר יגרמייסטר, העשוי מ-56 רכיבים טבעיים של פירות ועשבי תיבול, מציע מארז לבליינים, אשר כולל בקבוק 70 מ”ל ושתי כוסות מתכת מצופות עור. 130 שקל.

מארז של קואנטרו
מארז של קואנטרו

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*