מאיר בייגל משיקה: גריסיני קראנץ’ ב-3 טעמים

הטעמים: גריסיני עם פרג, גריסיני עם מלח, וגריסיני "פינוקים" – שומשום, קצח, שום ובצל. ההשקעה בפיתוח החטיפים האפויים וייצור הסדרה נאמדת בכ-8 מיליון שקל

גריסני קראנץ של מאיר בייגל. צילום: אבי ולדמן

מאיר בייגל, החברה הפועלת בענף החטיפים, קובעת סטנדרט חדש בתחום האירוח: גריסיני קראנץ’ – סדרת חטיפים אפויים ופריכים בשלושה טעמים מיוחדים: גריסיני עם פרג, גריסיני עם מלח, וגריסיני “פינוקים” – שומשום, קצח, שום ובצל. ההשקעה הכוללת בפיתוח ויצור הסדרה נאמדת בכ-8 מיליון שקל.

גלעד זילברברג, מנכ”ל ובעלים מאיר בייגל: “כחברה ששמה לה למטרה להיות חוד החנית של הטכנולוגיה בארץ בתחום המזון והיצרנית היחידה של גריסיני בישראל, אנו שמחים להשיק את גריסיני קראנץ’ – חטיפים אפויים, ארוכים ואלגנטיים, בסגנון איטלקי בפריכות נפלאה עם טוויסט ישראלי שישדרגו כל ארוחה. הרחבנו את משפחת מוצרי הגרסיני – מהחטיפים הוותיקים בישראל אותו אנחנו מייצרים כבר 60 שנה – ובעזרת טכנולוגיה חדשנית פיתחנו סדרת מוצרים התפורה על החך הישראלי בטעמים חדשים ומפתיעים. גריסיני קראנץ’ הוא חטיף ששום אירוח לא שלם בלעדיו”.

גריסיני קראנץ’ מיוצרים ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא חומרי טעם מלאכותיים. לצד החטיפים החדשים יושקו מחדש מקלות גריסיני קלאסי ומקלות גריסיני שומשום הוותיקים באריזה חדשה הניתנת לסגירה חוזרת השומרת על טריות לאורך זמן. נהדרים לטבילה בתוך דיפים, בגבינה, בטחינה או חומוס ונפלאים – כנהוג באיטליה – כשעוטפים סביבם פרוסות דקות של נקניק, פסטרמה, גבינה צהובה, ואפילו – כשהם מצופים בשוקולד.

מקורם של מקלות הגריסיני הפופולריים הוא באיטליה, שם הם נחשבים למוצר חובה על כל שולחן ומהווים תחליף ללחם. מקלות הגריסיני הם לחמים צרים, ארוכים ופריכים, אותם מקובל להגיש באיטליה בראשיתה של כל ארוחה לצד המנה הראשונה או כמתאבן.  מוצרי הסדרה:

גריסיני קראנץ’ מלח. מחיר: 11.90 ‏שקל

גריסיני קראנץ’ פינוקים. מחיר: 11.90 ‏שקל

גריסיני קראנץ’ פרג. מחיר: 11.90 ‏שקל

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*