ליום המלפפון הבינלאומי: פרויקט מיוחד של אונטופו בשיתוף מותג הג’ין הסקוטי הנדריקס

מסעדות וברים במיזם יציעו תפריט ספיישלים בשילוב מלפפון ותפריט קוקטיילים על בסיס ג'ין הנדריקס ומלפפון - 11 עד 24 ביוני 2023. בין המשתתפות: Selas וקיצ'וקאי של השף אור גינסבורג, מסעדת אונזה, מסעדת טפאו הרצליה, מסעדת גוצ'ה בתל אביב ורמת החייל, מסעדת קיוטו בהרצליה, מסעדת פטוש בחיפה, מסעדת אליבי ופארוק בשוק בתל אביב

Hendrick's cucumber lemonade. צילום: זבוב סטודיו

מתברר שמלפפון זה לא רק בסלט. אונטופו, בשיתוף חברת הכרם, יבואנית המותג ג’ין הנדריקס בישראל, חוגגים את יום המלפפון הבינלאומי במהלך שבועיים שלמים ובאופן לא שגרתי, עם עשר מסעדות שיגישו מנות ספיישל המשלבות מלפפונים לצד תפריט קוקטיילים על בסיס ג’ין הנדריקס בין התאריכים ה-11 ל-24 ביוני.

יום המלפפון הבינלאומי החל ב-14 ביוני הוא היום האחד בשנה בו המלפפון האציל מקבל את תשומת הלב הראויה. לכבוד יום זה אפליקציית אונטופו ומותג הג’ין הסקוטי הנדריקס, יוצאות בפרויקט המיוחד. המסעדות והברים בפרויקט יציעו במשך שבועיים תפריט חגיגי עם מנות ספיישל קלילות וקיציות המשלבות מלפפון (על כל גווניו וסוגיו) לצד תפריט קוקטיילים על בסיס ג’ין הנדריקס. כל התפריטים יופיע באתר ובאפליקציית אונטופו.

בין המסעדות והברים המשתתפים בחגיגות המלפפון ניתן למצוא את: Selas וקיצ’וקאי של השף אור גינסבורג, מסעדת אונזה, מסעדת טפאו הרצליה, מסעדת גוצ’ה בתל אביב ורמת החייל, מסעדת קיוטו בהרצליה, מסעדת פטוש בחיפה, מסעדת אליבי ופארוק בשוק בתל אביב

מסעדת אונזה: ציזיקי, פאקוס שרוף, דג ים, ג’ין הנדריקס ומלפפון. צילום: זבוב סטודיו

מנות לדוגמה:

מסעדת Selas תציע: רביולי מלפפון – כיסונים ממלפפון במילוי יוגורט מצומצם, יוזו, גרידת הדרים ושמן עשבים, מטובל בפונזו, ציר סאקה סאקורה ופוריקקה (חלק מתפריט טעימות הכולל עשר מנות ו2 קוקטיילים, 450 שקל).

מסעדת אונזה בשוק הפשפשים תציע: קוביות דג ים, ויניגרט מלפפונים, שמן עירית, שאלוט ומיזונה (68 שקל).

מסעדת קיוטו בהרצליה תציע גספצ’יו מלפפון- עם טרטר טונה אדומה, בצל, בזיליקום פצפוצי פינגר ליים וגרידת הדרים (72 שקל).

מסעדת גוצ’ה בתל אביב תציע: סביצ׳ה המאצ׳י – פאקוס, צ׳ילי חריף בצל, נענע, לבנה ושמן עירית (68 שקל).

מסעדת טפאו תציע: אנסלדה קלאביסין – סלט זוקיני, צ׳ילי, מלפפון ירוק, זעתר, חמוציות ושקדים על מצע של לאבנה (מחיר ארוחת טעימות שכוללת 3 מנות  169 שקל).

בפארוק בשוק: פאקוס צרוב וג’ין הנדריקס. צילום: זבוב סטודיו

מסעדת פטוש בחיפה תציע: גלילות זוקיני ממולאות בתערובת גבינות  מוקרמות בתנור  ברוטב רוזה (מחיר 52 שקל).

מסעדת פארוק בשוק תציע: פאקוס צרוב עם ענבים חרוכים, קונסומה מלפפון וליים, ג’ל ג’ין, לפת, צנונית וגרגיר נחל (48 שקל).

מסעדת קיצ’וקאי תציע: סלט לפלפונים – מלפפון קריספי,פקוס משמשים חרוכים בסירופ למון גראס וליים, סלרי, בצל סגול, ועשבים ויניגרט מאצ’ה תפוחים (מחיר ארוחת טעימות הכוללת ארבע מנות ושני קוקטיילים, 250 שקל).

הקוקטייל המוביל את הפרויקט הוא קוקטייל Hendrick’s cucumber lemonade על בסיס ג’ין הנדריקס, לימון, טוניק ופרוסות מלפפון.

בנוסף, במסגרת חגיגות יום המלפפון, הרוכשים בקבוק הנדריקס ממגוון המהדורות, בחנויות האלכוהול המתמחות, יקבלו טוניק מיקסר מבית תומס הנרי 750 מ”ל במתנה.

ניתן לראות את כל המסעדות המשתתפות בפעילות במתחם הייעודי באתר ואפליקציית אונטופו וכמובן להזמין מקום לארוחה.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*