ליב מרעננת את מוצרי הטופו ומעבירה את הייצור למשק ויילר

חברת המזון האורגני משיקה טופו חדש באריזת חיסכון חדשנית, המחלקת את הטופו לשתי יחידות נפרדות, לשמירת הטריות. רנאל ליימן מנכ"ל ליב: בשנה האחרונה עשינו רבות לשיפור מוצרי הטופו - הן בהעברת  הייצור למשק ויילר שהוא יצרן הטופו המוביל בישראל והן בפיתוח אריזה המותאמת לצריכה המוגברת לטופו בשוק הישראלי

טופו אורגני אריזת חיסכון של ליב. צילום: שי נייברג

חברת ליב, המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וללא גלוטן, מעבירה את ייצור כלל מוצרי הטופו של החברה למשק ויילר, הנחשב ליצרן הטופו המוביל בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה משיקה ליב מוצרי טופו חדשים, במתכונים משופרים ובאריזות חדשות. החברה תחל לשווק טופו טבעי וטופו אורגני באריזת חיסכון של 500 גרם, עם פטנט ייחודי הכולל חלוקה לשתי יחידות שנארזות בנפרד ומאפשרות שימוש נוח ושמירה על טריות כל קובייה בנפרד.

בנוסף, מצרפת ליב לסדרה טופו מסוג חדש – טופו טבעי רך, המתאים במיוחד להכנת ממרחים וקינוחים כמו גם בישול ברטבים ומרקים בשל האווריריות הגבוהה שלו המסייעת לספיחת טעמים.

טופו בטעם טבעי של ליב. צילום: שי נייברג

בחברת ליב מציינים כי החברה נחשבת כיום לחברת השיווק וההפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וללא גלוטן, הגדולה בישראל. החברה משווקת בכל קטגוריה מוצרים תחת מותג “ליב”, מוצרים בהסכמי בלעדיות עם חברות רב לאומיות, בהן איזולה ביו ושר, וכן מוצרים של חברות שונות בתחום המזון הבריא, להן נותנת ליב שירותי סחר והפצה. על פי נתוני סטורנקסט, מחזיקה ליב בנתח שוק של כ-10% בתחום הטופו, המובל על ידי חברות ויילר, תנובה וצוריאל. אם לוקחים בחשבון את פעילותה מעבר לשוק המבורקד, כמו חנויות טבע ורשתות מתמחות, מוערך נתח השוק בכ-15%.

 

טופו רך של חברת ליב. צילום: שי נייבורג
טופו רך של חברת ליב. צילום: שי נייבורג

לדברי רנאל ליימן, מנכ”ל ליב, מדובר במהלך שנועד לתת מענה לצרכן, הן בטיב ואיכות המוצר והן בכמות ונוחות השימוש. “אנו מצליחים כיום להביא טופו מעולה לצרכן הישראלי והבחירה במשק ויילר כיצרן היא צעד ראשון וחשוב בהמשך קידום פעילותנו בתחום זה. בכוונתנו לפתח יחד מוצרי טופו נוספים, בגיוון של טעמים ובאריזות שימוש שונות”. עוד אמר ליימן: “בשנה האחרונה עשינו רבות לשיפור מוצרי הטופו – הן בהעברת  הייצור למשק ויילר והן בפיתוח אריזה המותאמת לצריכה המוגברת לטופו בשוק הישראלי”.

לדברי תמנע שטרית, מנהלת השיווק של ליב, מדובר במהלך שנועד לתת מענה לאלו הצורכים טופו כחלק מהתפריט הקבוע שלהם ובוודאי סביב סוגיות אירוח בחג ולצריכה כללית. “היום כמעט בכל בית ישנם הצורכים אוכל צמחוני וטבעוני, אם אלו הם בני הבית או אורחיהם, וביקשנו לתת מענה דרך הטופו, המשמש כבסיס וכתחליף נהדר למגוון רב של מנות, הן באיכות וטיב מוצר והן בכמות ונוחות שימוש”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*