כ-200 איש מתחום המזון, היין והאלכוהול נפגשו באירוע טעימות של נציבות הסחר האיטלקית

המפגש התקיים השבוע בהשתתפות יצרנים איטלקים ויבואנים ישראלים שמייבאים ממיטב החברות האיטלקיות. כן הוזמנו נציגי מסעדות, רשתות שיווק, חנויות מתמחות, שפים, סומליה, עיתונאים ובלוגרים. נתונים מעודכנים לארבעת החודשים הראשונים של 2023 מראים שהיבוא מאיטליה של מזון ומשקאות עלה ב-21.7% ביחס לאותה התקופה אשתקד

אירוע טעימות ויין של נציבות הסחר האילקית. צילום: רותם להב

נציבות הסחר האיטלקית בתל אביב, משרד ממשלתי שפועל תחת משרד החוץ האיטלקי,  ערכה ביום רביעי, ה-21 ביוני, אירוע טעימות מזון ויין איטלקי ראשון מסוגו בהשתתפות יצרנים איטלקיים ויבואנים ישראליים שמייבאים ממיטב החברות האיטלקיות.

האירוע נערך בשעות הצהריים במתחם האירועים POP & POPE בתל אביב והוזמנו לאירוע כ-200 אנשי מקצוע מתחום המזון והיין והאלכוהול. המציגים באירוע היו החברות האיטלקיות: MAGI SPIRTIS עם מותגי הג’ין RIVO ומותג האמארו VENTI, היינות של TENUTA SANT’ANTONIO של משפחת CASTAGNEDI, היינות של CANTINA NEGRAR, מותג הפסטה ללא גלוטן על בסיס חיטת סורגום BONTASANA, רטבים ומוצרי עגבניות של חברת VALGRI, קפה של ORO CAFFE, שימורים, מיצים תחליפי חלב ורטבים על בסיס צמחי של חברת FRUTTAGEL.

אירוע טעימות ויין של נציבות הסחר האילקית. צילום: רותם להב

בנוסף הציגו גם יבואנים ישראלים שמייצגים מותגים איטלקיים: חברת ISRACO עם פסטות GAROFALO, AGNESI, SURGITAL, שמן זית CIRIO, גבינות של VIRGILIO ו-CERASI, שימורי ירקות TERRE ו-RODOLFI, חומצים של DUE VITTORIE ועוגיות של SAPORI, חברת STAR CHEESE עם מוצרלה די בופלה, מוצרלה פיור די לטה, גורגנזולה פיקנטה, גורנגזולה דולצה, פרובלונה  וקסטל רוסו, חברת גרין פילד פודס עם תחליפי בשר של BIOLAB ותחליפי גבינה על בסיס שקדים של FATTORIA DELLA MANDORLA, חברת K.A. שמיבאת מוצרי מאפה, עוגיות וממתקים של SEMENZATO, MARINI, BUON PANE, חברת CASPIRITS עם יינות של MASSERIA ALTEMURA ומותג האלכוהול הותיק LUXARDO, חברת SCOTTISH עם מותגי היין SARTORI, RICASOLI, CITRA ו-PIGHIN, חברת WE WINES עם המותגים BOTTER, TINAZZI ו-ROBERTO SAROTTO, חברת IL WINES עם מגוןן מותגי יין חדשים בהשקה ראשונה של VILLA GUELPA, LUNGAROTTI, VIRNA, FATTORIA UCCELLIERA ו-L’ASTEMIA PENTITA וי.ד עסקים עם המותג הבירה האיטלקית הפופולארי PERONI ומותג בירת הבוטיק של BALADIN.

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, היבוא הישראלי של מזון ומשקאות מהעולם בשנת 2022 הגיע ל 3.9 מיליארד דולר ורשם עליה של 9.5% ביחס לשנת 2021, בשעה שהיבוא מאיטליה עלה ב 12.9% והגיע לסכום של 279.7 מיליון דולר.

נתונים מעודכנים לארבעת החודשים הראשונים של 2023 מראים שהיבוא מאיטליה של מזון ומשקאות רשם עלייה משמעותית של 21.7% ביחס לאותה התקופה בשנת 2022 ואילו היבוא מהעולם באותן התקופות רשם עלייה רק של 6.3%.

לאירוע הוזמנו יבואנים, מסעדות, רשתות שיווק, חנויות מתמחות, שפים, סומליה, עיתונאים ובלוגרים.

. צילום: רותם להב
. צילום: רותם להב
. צילום: רותם להב

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*