מיזם המשלוחים מהכרמל משיק שירות חדש

שירות המשלוחים באמצעות אפליקציות מסרים כרמלה הוא בשיתוף פעולה עם הסטארט-אפ הישראלי clara

כרמלה אונליין

כרמלה, מיזם המשלוחים הוותיק משוק הכרמל, משיק שירות חדש ובלעדי בשיתוף הסטראט-אפ clara. השירות פועל באמצעות הבינה המלאכותית humanology המשלבת יכולות מתקדמות בזיהוי הרגלי הצריכה ומאפשרת ביצוע מגוון פעולות, כגון: הוספת מוצרים לסל לאחר הקנייה, תזכורות על מוצרים שנוהגים להזמין ונשכחו, התראות על מוצרים שחוזרים למלאי ועוד.

“clara” הוא סטארט אפ ישראלי שהוקם על ידי שגיא רורליך ואיציק גולדנברג, נולד מצורך ממשי בשיפור חווית הקניות אונליין שצובר תאוצה יותר ויותר בקרב הקהל הישראלי. כיום על מנת לבצע פעולה פשוטה כגון עדכון הזמנה, יש להתחבר לאתר או להוריד אפליקציה ייעודית. הטכנולוגיה שפיתחו מאפשרת לבצע קניות אונליין באמצעות WhatsApp ופלטפורמות מסרים נוספות.

בחברה מציינים כי מדובר בפריצת דרך משמעותית בחוויית הקנייה שהופכת לקלה, מהירה ובלתי אמצעית, והכל באמצעות WhatsApp במהירות, נוחות ובכל שעה.

יניב חסיד, מנכ”ל כרמלה: “כרמלה ממשיכה להוביל את השוק עם פתרונות טכנולוגיים מתקדמים במטרה להפוך את השירות שלנו לנגיש, מהיר, קל ונוח יותר עבור הלקוחות שלנו. כשם שהיינו חלוצים בתחום משלוחי מזון מהשוק עד הבית, אנחנו כל הזמן מחפשים שותפים טכנולוגים שישפרו עוד יותר את חווית הקניה הדיגיטלית בכרמלה, זיהינו בטכנולוגיה של clara בדיוק את היכולת לפגוש את הלקוח בזמן ובמקום שהכי נוח לו, גם ב-2023 אנחנו נמשיך להעניק ללקוחותינו את האפשרות להגשים את החלומות הקולינריים עם המוצרים הכי חדשניים והכי איכותיים והשירות הכי מתקדם בשוק”.

איציק גולדנברג, מנכ”ל clara: “מדובר במהפכה אמיתית הקובעת סטנדרטים חדשים בביצוע קניות ברשת, אנו גאים להשיק את השירות החדש עם ועבור לקוחות כרמלה, שכבר מגלים שביעות רצון רבה מהשירות החדש”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*