יקב לה פורה בלאנש: יינות ובצירים חדשים לחגי תשרי

היין נמכר מהיקב ישירות לצרכן ובכך נחסכת כל שרשרת העמלות שבדרך. היקב גם מציע חבילות שי מהודרות לחג

היינן ברונו דרמון. צילום: צחי קיבנשטיין
דביר 2017, יקב לה פורה בלאנש

יקב הבוטיק לה פורה בלאנש מציע יינות חדשים ובצירים חדשים של חלק מיינות היקב לקראת ראש השנה. היקב השיק יינות ראשונים לשוק לקראת חג הפסח שחלף. היקב, הממוקם באזור חבל יתיר, חרט על דגלו מאבק על מחירי היין הלא הוגנים אשר פוגעים בפיתוח תרבות היין בישראל.

מטרת אנשי היקב חד משמעית: למכור את היין מהיקב ישירות לצרכן ולחסוך את כל שרשרת העמלות שבדרך. כדי שזה יקרה הם לוקחים את הסיכון ומתחייבים לא להיכנס לחנויות הפיזיות ובכך להשאיר את המחיר האמיתי של היין. את המהלך מוביל יעקב בריס, מנכ”ל יקב לה פורה בלאנש, והיינן הראשי של היקב  ברונו דרמון.

את הפרויקט המיוחד הזה הם החלו בפלטפורמת גיוס המונים הדסטארט, שהסתיימה בהצלחה גדולה, אחר כך השיקו אתר יקב עדכני עם חנות און ליין ושירות משלוחים זריז, פעילויות כמו וובינר יין מתקדם ויש עוד עשייה רבה.

 רשמי טעימה ליינות:

תלפיות לבן 2019 (חדש) הינו ממסך לבן המבוסס על ענבי רוסאן (80%) ושנין בלאן (20%). ליין ארומה פירותית רעננה של תפוח ירוק ולמון גראס עם נגיעות אשכולית לבנה. הוא בעל חומציות מודגשת, פריך ועשבוני וגוף בינוני נהדר.

65 שקל.

תלפיות אדום 2017 הינו ממסך שהופק משילוב של ענבי קברנה סוביניון (80%), שיראז (6%) ופטי-ורדו (7%) מכרם יחידני ״שדה כלב״ בגובה של כ-900 מטר, עם השלמה של מעט מרלו. היין התיישן כ-8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקני  ולא עבר תהליכי סינון כלשהם.

אריאל לבן 2019, יקב לה פורה באלנש

זהו יין צעיר ועסיסי, בעל בשומת פירות אדומים צעירים (פטל ושזיף אדום), שההתיישנות המתונה שלו בחבית הוסיפה לו מורכבות של שוקולד, עור חדש ויער אורנים. הוא בעל גוף בינוני וחומציות טובה, נגיש ומיועד לשתייה מיידית.

65 שקל.

אריאל לבן 2019 (חדש) הינו ממסך ייחודי המבוסס על ענבי ויוניה (80%) ושנין בלאן (20%) שגדלו במצפה רמון, שבפסגת הנגב הישראלי. היין בעל ארומות פריחה אביבית, פרי לבן בשל ומלון ירוק, לצד אגוזיות נעימה. בלגימה הוא מפגין גוף שמנוני ומפתיע, חומציות אל גנטית וסיומת מאוזנת. מומלץ להגיש צונן.

85 שקל.

דביר (קברנה/שיראז/מרלו) 2017 הינו בלנד שהופק משילוב ענבי קברנה סוביניון (45%) ושיראז (33%) מכרם יחידני ״שדה כלב״, השוכן בין ההר הגבוה (רום 900 מטר) ומדבר יהודה, והשלמה של מרלו (22%). היין התיישן 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקני ולא עבר תהליכי סינון כלשהם.

ליין צבע בורדו-אדום בוהק, ניחוחות גרגירי יער כהים (פטל שחור ודובדבן) ופלפל שחור. עם ההתפתחות בכוס מתווספים גם מאפייני טבק ועשן. הוא חלק ונהדר, ועל אף שהוא מוכן כבר כעת לשתיה הוא יתפתח היטב בשנים הקרובות.

100 שקל.

יער לבנון 2017 (חדש) הופק מהנוזל הראשוני (ללא סחיטהfree-run ) של ענבי קברנה סוביניון (100%), שגדלו בכרם “שדה כלב” ונבצרו בבציר ידני וסלקטיבי. היין התיישן 24 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקני ולא עבר תהליכי סינון כלשהם.

יין הדגל של היקב מיטיב לבטא את הפילוסופיה הייננית ואת הטרואר המופלא של כרם “שדה כלב”. צבעו בורדו כהה מאד וכמעט שחור. ארומה שופעת של גרגירי יער שחורים אינטנסיביים ושוקולד מריר בלגי, לצד פלפל ירוק טרי, רוזמרין, סיגליות ופריחת לוונדר. רכות מלטפת בכל לגימה שמגלה לאט רבדים נוספים החבויים ביין.

220 שקל (מחיר השקה עד ה-1 לספטמבר – 195 שקל).

יינות לה פורה בלאנש

באתר יקב לה פורה בלאנש אפשר להכנס לחנות היקב, לרכוש יינות אבל גם מארזים חגיגיים של יינות לחגי תשרי וחגיגות אחרות.

1 Comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*