יקבי כרמל נבחרו לייצג את יינות ישראל באירוע רשמי של מועדון היין הבריטי Royal Automobile Club

את תעשיית היין המקומית נבחרו לייצג ארבעה יקבים ישראלים מובילים: יקבי כרמל, יקב יתיר, יקב רזיאל ויקב פלטר. נציגים מכל יקב סיפרו על היסטוריית היקב, והציגו לאורחים טעימה מודרכת של יינות נבחרים. המטרה: להעמיק את ההיכרות של מומחי יין בריטיים עם יין ישראלי

מימין: אתי אדרי - מנהלת היצוא של יקבי כרמל וציפי חוטובלי - שגרירת ישראל בבריטניה. צילום: Blake Ezra Photography 2023

לרגל ציון 75 שנה למדינת ישראל קיים מועדון היין הבריטי Royal Automobile Club, אחד ממועדוני היין היוקרתיים ביותר בבריטניה, אירוע מיוחד להעמקת ההיכרות של מומחי היין המקומיים עם ענף היין בישראל ויחודו של היין הישראלי.

את תעשיית היין המקומית נבחרו לייצג ארבעה יקבים ישראלים מובילים: יקבי כרמל, יקב יתיר, יקב רזיאל ויקב פלטר. נציגים מכל יקב סיפרו על היסטוריית היקב, והציגו לאורחים טעימה מודרכת של יינות נבחרים.

האירוע, בניהול התאחדות אנגלו-ישראל (AIA), כלל כ-100 משתתפים בהם דיפלומטים, ובכירים בממשל הבריטי והישראלי בניהם ציפי חוטובלי – שגרירת ישראל בלונדון, וסיימון וולטרס – שגריר בריטניה בישראל, כמו גם מומחי יין בריטיים מובילים בהם יהושע לונדון – אחד הכתבים המובילים בתחום היין הכשר.

מנכ”ל AIA, ג’וש לונדון, שנאם באירוע אמר כי: “יקב כרמל הוא, במובנים רבים, היצרן המובהק של היין הישראלי. לא רק שהקמתה של כרמל בישרה על תחייתה של תעשיית יין יהודית בארץ ישראל לאחר 2,000 שנות גלות, המחויבות שלהם לאיכות והחוש העסקי הובילה להצלחה מסחרית וביקורתית מתמשכת”.

בין יינות יקבי כרמל שנטעמו: Mediterranean מבציר 2019, יין הדגל של יקבי כרמל שהרשים מאוד את הטועמים, ויינות נוספים זוכי פרסים: קברנה סוביניון סדרה אזורית 2017 , בטון סירה מסדרת Single Vineyards מבציר 2019, Mediterranean 4 vats מבציר 2021.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*