יו”ר ההסתדרות סייר במפעלי שטראוס ואסם-נסטלה בשדרות ופגש עובדים שממשיכים לשמור על פסי ייצור פעילים חרף הטילים

ארנון בר-דוד פגש עשרות עובדים ועובדות בפסי הייצור של מפעל שטראוס שעובדים תחת אש כבר ארבעים יום, ושמע מהם על התמודדות עם מצב החירום, על החברים שנפגעו או פונו, וכן על מאמצי ההנהלה והוועדים להקל ולסייע

סיור באסם נסטלה בשדרות. צילום: דוברות ההסתדרות

יו”ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ביקר ביום ד’ השבוע במפעלים של שטראוס ואסם-נסטלה בשדרות ונפגש עם עשרות עובדים ועובדות בפסי הייצור של מפעל שטראוס שעובדים תחת אש כבר 40 יום, ושמע מהם על התמודדות עם מצב החירום, על החברים שנפגעו או פונו, וכן על מאמצי ההנהלה והוועדים להקל ולסייע.

“אני מסייר לא מעט במפעלי הדרום מאז אותה שבת ארורה. באתי לתמוך ולחבק את העובדים וההנהלות שעובדים תחת איום טילים בלתי פוסק”, אמר בר-דוד לנוכחים בסיור, שאותו הוביל יו”ר מרחב אשקלון רמי גואטה, והוסיף: “ההסתדרות תמשיך לדאוג לחיזוק העורף האזרחי ולהמשכיות הייצור בשעת הלחימה. רק יחד ננצח”. לדבריו, השותפות של ההנהלה עם הוועדים בראשות שבתאי שאל ועם ההסתדרות ראויה לציון והיא מהווה דוגמה לשאר מקומות העבודה. במהלך הסיור נפגש בר-דוד עם מנכ”ל קבוצת שטראוס, ומי שהיה מנכ”ל משרד האוצר לשעבר, שי באב”ד, שבמקביל לתפקידו הניהולי, משרת כעת במילואים בדרום.

סיור באסם נסטלה בשדרות. צילום: דוברות ההסתדרות

בהמשך ביקר יו”ר ההסתדרות את עובדי אסם-נסטלה במפעל שבשדרות ונועד עם הנהלת המפעל והמנכ”ל גדי גולדמן. “באתי לראות ולשמוע אתכם, ובעיקר לחזק בכל דרך שאפשר”, אמר לעובדים. “יחד עם הגב החזק של ההסתדרות, יש לכם פה ועד והנהלה לתפארת – ויעידו על כך ההסכמים שחתמנו כאן בעבר. המפעל הזה הוא פאר התעשייה הישראלית ואנחנו נדאג שהוא ימשיך לייצר ולשגשג. תמשיכו להזין את עם ישראל ואת חיילי צה”ל”.

בנוסף ביקר יו”ר ההסתדרות בתחנת משטרת שדרות, אחד המוקדים הטראגיים של מתקפת ה-7 באוקטובר. רפ”ק אושרי גואטה, קצין אג”מ מתחנת משטרת קריית מלאכי, שלחם בתחנת שדרות באותה שבת תיאר את אירועי היום ההוא. שוטרים ואנשי כוחות הביטחון לחמו בעוז, ורבים קיפחו את חייהם, אולם בסופו של דבר חוסלו שם עשרות מחבלים הודות לאומץ הלב של השוטרים וכל האחרים שהשתתפו בלחימה.

בסיור השתתפו: סגן יו”ר ההסתדרות ויו”ר אגף ארגון ומרחבים – אבי יחזקאל, יו”ר נעמת – חגית פאר, מנכ”ל אגף ארגון ומרחבים רפי סדן ויו”ר איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*