יוחננוף נתבעת לשלם 880 אלף שקל בטענה לחוב לחברה שסיפקה לה דובדבנים

התובעת מציינת כי תביעתה זו מוגשת לאחר שהתנהל בינה לבין הנתבעת הליך משפטי קודם במסגרתו היא דרשה לקבל לידיה אסמכתאות וחשבונות על שווי והיקף הסחורה שנמכרה בסניפי הנתבעת

רשת יוחננוף. צילום: ניר ודל, ויקימדיה

רשת הסופרמרקטים “יוחננוף סופר שוק לכולם” נתבעת לשלם 880 אלף שקל לחברת כ.א.מ שיווק ופירות ממג’דל שמס העוסקת בגידול ושיווק פירות וירקות. בתביעה שהוגשה לבימ”ש השלום בתל אביב. נאמר כי הצדדים התקשרו בחודש מאי 2021 בהסכם להפצת דובדבנים לתקופה קצובה, וכי על פי ההסכם האמור סיפקה התובעת לסניפי הנתבעת דובדבנים, והיתה זכאית לתמורה כדין על פי הוראות ההסכם.

התובעת מציינת כי תביעתה זו מוגשת לאחר שהתנהל בינה לבין הנתבעת הליך משפטי קודם במסגרתו היא דרשה לקבל לידיה אסמכתאות וחשבונות על שווי והיקף הסחורה שנמכרה בסניפי הנתבעת. בגדרי ההליך המשפטי האמור גילתה הנתבעת בתצהיר את החשבונות מטעמה, והתובעת שכרה רואה חשבון אשר הכין חוות דעת מפורטת על יתרת החוב המגיעה לתובעת על בסיס החשבונות שנמסרו.

לדברי התובעת, למרבה הצער סירבה הנתבעת לשלם את הסכום שנקבע בחוות הדעת, ואף סירבה למנות רואה חשבון מוסכם מטעם בית המשפט ו/או מטעם הצדדים עצמם ואף לא מסרה עד היום מענה כלשהו ליתרת החוב הנטענת ודרך החישוב.

התובעת מציינת כי על פי חוות הדעת של רואה חשבון המצורפת הרי שהתביעה היא בסך 880 אלף שקל, וכי הסכום שאינו שנוי במחלוקת שולם לה לאחר הגשת התביעה למתן חשבונות בגדרי ההליך המשפטי שננקט.

תגובת הנתבעת לא התקבלה עד כה.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*