טיב וטעים חתמה הסכמים לאספקת ארוחות לצהרונים פרטיים, מעונות יום בקיבוצים ובתי ספר של החינוך המיוחד

שחר בן מובחר כהנא, מנכ"ל ומייסד טיב וטעים, חברה בת של עידית: כל המנות לצהרונים ולבתי ספר מיוצרות במטבח הראשי שלנו בשיטות בישול מסורתיות, בעבודת יד עם חומרי גלם טריים ולא מעובדים, תחת פיקוח ובקרה מחמירים

ארוחות לצהרונים של טיב וטעים צילום: יח"צ

חברת טיב וטעים, החברה הבת של עידית מקבוצת מלונות דן, חתמה הסכמים לספק ארוחות לצהרונים פרטיים, צהרונים ומעונות יום בקיבוצים ובתי ספר של החינוך המיוחד. החברה מתמחה באספקת ארוחות איכותיות מעבר למקובל בעולמות ההסעדה למוסדות חינוך ולאו דווקא הזולות ביותר.

טיב וטעים מספקת מדי יום לצהרונים ובתי ספר כ-5000 ארוחות מוכנות עם תשומת לב מיוחדת והתאמה לצרכים. בארוחות לא נעשה שימוש בחומרי גלם מתועשים ומוכנים.

שחר בן מובחר מנכ”ל טיב וטעים. צילום: יח”צ

שחר בן מובחר כהנא, מנכ”ל ומייסד טיב וטעים: “כל המנות לצהרונים ולבתי ספר מיוצרות במטבח הראשי שלנו בשיטות בישול מסורתיות, בעבודת יד עם חומרי גלם טריים ולא מעובדים, תחת פיקוח ובקרה מחמירים”. עוד הוא מציין: “המטבח המרכזי והמרכז הלוגיסטי של החברה הוא מהמתקדמים בארץ, לאחרונה הורחב בהשקעה של כ-5 מיליון שקל ובהכנסת טכנולוגיות ושיפור תהליכי הבישול, האריזה והשילוח. מטבח החברה פועל תחת רישיון עסק ורישיון יצרן, מוסמך תקן ISO 9001-2015, מנהל מערכת ניהול בטיחות מזון HACCAP, ומבוקרת על ידי טכנולוגית מזון שהיא בוגרת הטכניון”.

חברת טיב וטעים, חברת בוטיק בתחום ההסעדה, נרכשה בשנת 2013 על ידי עידית מקבוצת מלונות דן במטרה לספק לשוק שירות עם מוצר פרימיום. לחברה מטבח ייחודי עם תפריט מגוון ומורחב בכל התחומים, שממנו יוצאים מידי יום קווי חלוקה לכל הארץ. במטבח מעוסקים טבחים ותיקים ומקצועיים, צוות מיומן שמייצר את כל האוכל במקום.

חברות עידית וטיב וטעים מספקות יחד מידי יום כ-75 אלף ארוחות בכל הארץ לחברות הייטק ותקשורת, תעשייה ביטחונית, מוסדות חינוך ובריאות ובתי מלון.

 

1 Comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*