טחינה בארכה גולמית עדינה בבקבוק לחיץ בתיבול זעתר

הטחינה החדשה מצטרפת כטעם חמישי בסדרת הטחינה הגולמית המעודנת בבקבוק לחיץ, שנרשמה כפטנט

חברת בארכה מרחיבה אצ קטגוריית הטחינה בישראל עם טחינה מעודנת משומשום מלא בתוספת זעתר. הטחינה החדשה מצטרפת כטעם חמישי בסדרת הטחינה הגולמית המעודנת בבקבוק לחיץ, שנרשמה כפטנט ומהווה הצלחה מאז השקתה בשנת 2016. הבקבוק הלחיץ משדרג ומנגיש לצרכני הטחינה את השימוש במוצר. ארבעת מוצרי הטחינה האחרים בסדרה:

  • טחינה גולמית מעודנת,
  • טחינה גולמית מעודנת משומשום מלא,
  • טחינה מתובלת גולמית מעודנת שום לימון,
  • טחינה מתובלת גולמית מעודנת משומשום מלא אריסה.

בחברה מציינים כי הטחינה בבקבוק הלחיץ מוכנה לאכילה והופכת את השימוש בטחינה לנוח, קל ופשוט. אין צורך להכין את הטחינה או לערבב עם מים, אלא ללחוץ ישר מהבקבוק. הטחינה מתאימה להגשה כרוטב לסלט, כממרח וכתוספת לכריכים. בנוסף, המרקם עונה על הצורך בדילול הטחינה ומאפשר גם לאנשים שאוהבים טעם עדין יותר לאכול טחינה גולמית ובריאה.

בשנים האחרונות, עם עליית המודעות למזון בריא ולא מעובד, קטגוריית הטחינה נמצאת בצמיחה מתמדת וכיום טחינה גולמית נחשבת למוצר בסיס בבתים רבים בישראל. במחקר שערכה השנה בארכה עם מכון המחקר רושינק, נמצא כי שלושה מכל ארבעה ישראלים בוגרים נוהגים לאכול טחינה גולמית לפחות פעם בחודש.

המוצר החדש מביא את טעם הזעתר אל הטחינה. הזעתר מוכר במטבחי המזרח התיכון, בין היתר גם במטבח הארצישראלי זה דורי דורות, ומשמש לתיבול מאכלים שונים כמו סלטים, מאפים תבשילים ועוד. לזעתר יש שימושים רבים בקולינריה המקומית ויתרונות בריאותיים מגוונים. יש הסבורים כי הוא מסייע בטיפול באסטמה, כאבי גרון, דלקות וכאבי שרירים, תמיכה במערכות העיכול והחיסון, תרומה לוויסות הסוכרים בדם ולירידה במשקל. יתרונות אלה מצטרפים לסגולות המוכרות של הטחינה משומשום מלא, העשירה מאד בסידן וכן בברזל, אבץ, מגנזיום ועוד, ונחשבת למזון על (Super Food).

מטליה סיון, מנהלת השיווק של בארכה, אומרת: “מאז השקת הטחינה הגולמית המעודנת אנו רואים שינוי ניכר בקרב צרכנים המעדיפים לאכול את הטחינה הגולמית, אם השימוש בה נגיש וקל. בסקר שערכנו גילינו ש-82% מהצרכנים שלנו חושבים שמתאים להשתמש בטחינה ישירות מהבקבוק. נתון זה מצטרף לגידול משמעותי של 48% בתדירות הצריכה של טחינה גולמית בישראל. פיתוח הטחינה היה תהליך ארוך ומיוחד שבסופו הגענו לטחינה שיכולה לעבור בקלות בבקבוק לחיץ. המוצר נרשם כפטנט בארץ ובעולם”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*