חקלאי גרנות תורמים תוצרת חקלאית למשפחות הזקוקות לכך בחג הפסח

המועצות האזוריות מנשה, חוף הכרמל, עמק חפר ודרום השרון קיבלו כל אחת כ-1,000 סלי ירקות ופירות הכוללים אבוקדו, תפוזים ותפוחי אדמה, כדי לסייע למשפחות בצמצום עלויות סל המזון

חשיבותה של החקלאות המקומית. ירקות ופירות של חקלאי גרנות נתרמים לנזקקים. צילום: פיני הלוי

לנוכח המציאות הקשה שהביאה עמה הקורונה וקשיי היום יום ההולכים וגדלים, החליטו חקלאי גרנות להירתם לקראת חג הפסח ולהעביר למשפחות הזקוקות לכך תרומה של תוצרת חקלאית שתעזור בצמצום עלויות סל המזון.

כל אחת מארבע המועצות האזוריות בהן פועלים רבים מהחקלאים החברים בגרנות ואשר נרתמו למהלך – מועצה אזורית מנשה, חוף הכרמל, עמק חפר ודרום השרון – קיבלה לקראת החג כ-1,000 שקיות אבוקדו, תפוזים ותפוחי אדמה. המועצות קיבלו את התוצרת ארוזה כסל ירקות ופירות לכל משפחה והן יחלקו את התוצרת למשפחות שזקוקות לה, כל אחת ביישובים שבתחומה.

חקלאי גרנות תורמים סלי ירקות ופירות לפסח. צילום: פיני הלוי

לדברי גיורא מרום, מנכ”ל חקלאי גרנות, הסלוגן המלווה את חקלאי גרנות – משקיעים באיכות קוטפים באהבה – הוא סמל לערבות חברתית המקבל כעת משנה תוקף. “חקלאות מקומית יציבה וחזקה היא המפתח להתמודדות בעתות משבר ואנו מחויבים להמשיך ולספק לצרכנים תוצרת ישראלית איכותית. אנו מודים על הזכות לתרום ולהקל את ההכנות לחג לכאלף משפחות ומאחלים חג שמח והמון בריאות לכולן”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*