חמאת בוטנים – עם ריבה או בלי

השבוע ציינו את יום חמאת הבוטנים, ובאימפריית הממתקים Mars חגגו עם עם M&M's ועם Snickers Creamy – חטיף עשיר בחמאת בוטנים ומכיל פחות מ-100 קלוריות ליחידה

M&M's חמאת בוטנים. צילום: יח"צ

יום חמאת הבוטנים הבינלאומי, חל השבוע, ביום שלישי ה-24 בינואר, ברחבי העולם, והוא אף נחשב לאחד מימי האוכל הלאומיים בארה”ב. מעבר לעניין הטעם, עליו אי אפשר להתווכח, חמאת הבוטנים היא בעלת ערכים תזונתיים ומכילה כמויות גבוהות של ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים כגון: ויטמין B, ויטמין E ואשלגן. יש מי שאוהבים לאכול חמאת בוטנים בכפית מתוך צנצנת, יש האוהבים ללמרוח אותה על פרוסת לחם עם ריבה ויש שאוהבים לשלבה ברטבים במאכלים אסיאתיים ואף במתכונים של עוף. רבים אוהבים את השילוב של חמאת בוטנים עם חטיפי שוקולד המוסיפים להם מרקם קרמי וטעם ייחודי.

M&M’s חמאת בוטנים וסניקרס קרימי. צילום: יח”צ

אימפריית הממתקים והשוקולד הבינלאומית מרס (Mars),  חגגה את התאריך והשיקה ממתקים בהתאם. מרס מייצרת ממתקים ושוקולדים מוכרים, ביניהם M&M’s, Snickers, Twix ועוד רבים וטעימים.

בשנת 2022 השיקה חברת מרס Snickers Creamy – סניקרס עם מרקם חמאת בוטנים, חטיף מסדרת סניקרס, עשיר בחמאת בוטנים ומכיל פחות מ-100 קלוריות ליחידה. עם ההשקה הפך הסניקרס קרימי ללהיט ונחטף מהמדפים לאחר שבועות ספורים.

לפני כשלושים שנה השיקה חברת מרס את M&M’s חמאת בוטנים, עדשי השוקולד המפורסמים שחגגו לאחרונה 80 שנה, במילוי חמאת בוטנים בשקית אדומה. עדשי ה-M&M’s מגיעים במגוון מילויים: שוקולד (שקית חומה), בוטנים (שקית צהובה), חמאת בוטנים (שקית אדומה) ובמגוון גדלים, החל משקית אישית של 48 גרם ועד שקיות גדולות לאכילה משותפת של 300 גרם. ערכה הקלורי של כל סוכריה כ-4 קלוריות.

מוצרי השוקולד של מרס הם חלביים בעלי כשרות חלב נוכרי. Mars  נוסד בארצות הברית למעלה מ-100 שנים ומייצר בעיקר ממתקים ושוקולדים, אך גם מוצרי מזון נוספים וכן מזון לחיות מחמד. לתאגיד הבינלאומי מחזור מכירות של 35 מיליארד דולרים בשנה וכ-125 אלף עובדים ב-82 מדינות. בישראל מועסקים כחמישים עובדים במטה החברה ברעננה.

מחירים:

שקית M&M’s 48 גרם – 4.9  שקל

שקית M&M’s 156 גרם – 11.9  שקל

שקית M&M’s 303 גרם – 21.9  שקל

חטיף בודד סניקרס קרימי – 3.9  שקל

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*