חדש בסדרת העגבניות של קנור: רוטב עגבניות פיקנטי לדג

רוטב העגבניות פותח בהתאם להנחיות ארגון הבריאות העולמי ולעקרונות התזונה הים תיכונית - בכל צנצנת כשליש ק"ג עגבניות איטלקיות, ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל. כל מוצרי סדרת רוטבי העגבניות של קנור הם ללא סימון אדום

רוטב עגבניות של קנור

קנור, המותג מבית יוניליוור, מרחיב את סדרת מוצרי העגבניות עם רוטב פיקנטי לדג – רוטב עגבניות מתובל בפלפל אדום ופלפל צ’ילי, המתאים למנות דגים מסורתיות, לקציצות דגים ולמגוון תבשילים. כל צנצנת מכילה 415 גרם של רוטב עשיר שיוצר מכ-1/3 ק”ג עגבניות איטלקיות איכותיות.

הילה צימרמן, מנהלת שיווק מותגים קולינריים ביוניליוור: “סדרת העגבניות של קנור פותחה בהתאמה להרגלי האכילה בישראל ובהתאם למנות האהובות והפופולריות. במחקרים שערכנו עלה כי יותר מ-60% מהישראלים אוכלים דגים לפחות אחת לשבוע ו-43% אוכלים דגים ברוטב עגבניות חריף. הרוטב החדש שפיתחנו נולד בהשראת המנות המסורתיות, המשפחתיות והאהובות, מתוך רצון לאפשר לכל אחד לבשל מנה טעימה בקלות ומהירות”.

רוטב עגבניות פיקנטי לדג מצטרף לטעמים הקיימים בסדרה: רוטב לשקשוקה המכיל עגבניות ופלפלים, רוטב פומודורו קלאסי, רוטב במרקם חלק המתאים לפסטה, פיצה ותבשילים משפחתיים, רוטב עגבניות בזיליקום ורוטב נפוליטנה המתאימים לשימוש כרוטב לפסטה או פיצה

נמסר כי סדרת רטבי העגבניות פותחה בהתאם להנחיות ארגון הבריאות העולמי, הממליץ על צריכה של עד 5 גרם מלח ליום (שהם 2000 גרם נתרן). מוצרי סדרת רטבי העגבניות מכילים 1 עד 1.1 גרם מלח בלבד בצנצנת (שהם 400 עד 449 גרם נתרן) כשתכולת כל צנצנת מספיקה להכנת מנות לכ-4 סועדים בממוצע. כל מוצרי סדרת רוטבי העגבניות של קנור הם ללא סימון אדום. השפים של קנור ישראל פיתחו את המוצרים במטרה להקל בבישול הביתי ולסייע לכל בשלן חובב להרחיב את התפריט בעגבניות וירקות, המהווים את בסיס פירמידת התזונה הים תיכונית – התזונה המומלצת על ידי משרד הבריאות.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*