חברת שיר-בן קייטרינג מבקשת להקפיא הליכי מכרז של עיריית באר שבע לאספקת ארוחות חמות למוסדות חינוך מיוחד בעיר

לטענת החברה, אחד מתנאי הסף שנכללו במכרז האמור לשירותי הסעדה, הדורש ניסיון בהגשת 800 מנות לחינוך המיוחד דווקא, הוא תנאי פסול המציב מכשול לא ענייני בפני מציעים פוטנציאליים

חברת שיר-בן קייטרינג מבאר שבע מבקשת מבית המשפט המחוזי בעיר להורות על הקפאת הליכי המכרז של העירייה לאספקת ארוחות חמות למוסדות החינוך המיוחד בעיר. לדברי החברה, אחד מתנאי הסף שנכללו במכרז האמור לשירותי הסעדה הדורש ניסיון בהגשת 800 מנות לחינוך המיוחד דווקא, הוא תנאי פסול המציב מכשול לא ענייני בפני מציעים פוטנציאליים. זאת, לטענתה, במטרה להבטיח את זכייתו והמשך העסקתו של הספק הקיים הנותן שירותים אלו לעירייה זה שנים ארוכות. דהיינו, נטען כי מדובר ב”מכרז תפור” לפי מידותיו של הספק הקיים במטרה להנציח את הבלעדיות שלו במתן שירותי הסעדה למוסדות החינוך המיוחד של העירייה.

בעתירתה העיקרית חברת שיר-בן קייטרינג, המספקת עשרות אלפי ארוחות ביום למוסדות שונים, לרבות מוסדות חינוך מיוחד, מבקשת מבית המשפט להורות על ביטול תנאי הסף האמור, הנותן לדבריה יתרון בלתי הוגן למציע אחד בלבד שיש לעירייה ניסיון עמו ואשר אינו מאפשר לה להשתתף במכרז.

המכרז האמור נסב על התקשרות לתקופה ממושכת בת שנה, עם אופציה להארכה לארבע שנים נוספות, כאשר היקף שירותי ההסעדה יעמוד על יותר מ-6 מיליון שקל לשנה, דהיינו מדובר על מכרז למתן שירותי הסעדה בעשרות מיליוני שקלים.

תגובת עיריית ב”ש: “טרם התקבלה העתירה. לכשתתקבל תמסור העירייה את התייחסותה כמקובל לבית המשפט”.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*