חברת ההסעדה לימונדה תובעת 850 אלף שקל מאקסלנס בטענה לאי עמידה בכמות מינימום של סועדים מבין עובדיה

תגובת אקסלנס: במסגרת שיפור תנאי העסקה של עובדי קבוצת אקסלנס, החליטה הקבוצה לעבור ולפעול באמצעות תן ביס. הקבוצה נתנה הודעה לבית האוכל על סיום ההתקשרות עימו בהתאם להוראות ההסכם. הופתענו לקבל את התביעה ותגובותינו תימסר בבית המשפט

חברת מסעדות לימונדה, בית אוכל מתל מונד, העוסקת בשירותי הסעדה, הגישה תביעה על סך 825 אלף שקל כנגד חברת אקסלנס שירותים מפתח תקוה, בטענה לאי עמידה בכמות מינימום של סועדים מבין עובדיה.

בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בפתח תקוה נאמר כי בסוף חודש אוקטובר 2016 נכרת בין הצדדים הסכם למתן שירותים במסגרתו התחייבה הנתבעת לכמות מינימום של 100 מנות ביום (לכל יום עבודה) והתחייבה לשלם לתובעת פיצוי בגובה השלמת חלק העובד במנה במכפלת מספר העובדים הרלוונטי (השלמה למספר העובדים הדרושה לכמות המינימום) אם היא לא תעמוד בכמות המינימום כאמור.

לטענת התובעת הנתבעת כיבדה את התחייבויותיה בהתאם להסכם ביניהן במשך יותר משלוש שנים וארבעה חודשים בתקופה החל מסוף חודש אוקטובר 2016 ועד לחודש מרץ 2020, ואולם במהלך היא הפרה את התחייבותה במהלך התקופה החל מחודש מרץ 2020 ועד לראשית חודש מרץ שנה זו, לגבי כמות המינימום היומית.

לברי התובעת סך הכספים המגיעים לה מהנתבעת בגין הפרת התחייבותה לתשלום בגין אי עמידה בכמות המינימום מסתכמת בסכום של 775 אלף שקל ובנוסף עליה לפצותה בסך של 50 אלף שקל עבור עוגמת הנפש שנגרמה לה בשל התנהלותה.

התובעת מציינת כי עדיין לא סיימה לכמת את הנזקים הנוספים שנגרמו לה כפועל יוצא מהתנהלות הנתבעת, שהתבטאה באי עדכון על יציאת עובדים לחופשה מרוכזת ו/או ימי נופש ו/או טיולים, דבר שגרם לה לנזקים כבדים, והתקשרותה במהלך חד צדדי עם חברת תן ביס, שבוע ימים טרם הודעתה על סיום ההתקשרות ביניהן בתגובתה למכתבה בו דרשה ממנה לעמוד בהתחייבויותיה, ו-37 יום טרם מועד סיום ההתקשרות בפועל, דבר שפגע בהכנסותיה.

תגובת אקסלנס: “במסגרת שיפור תנאי העסקה של עובדי קבוצת אקסלנס, החליטה הקבוצה לעבור ולפעול באמצעות תן ביס. הקבוצה נתנה הודעה לבית האוכל על סיום ההתקשרות עימו בהתאם להוראות ההסכם. הופתענו לקבל את התביעה ותגובותינו תימסר בבית המשפט”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*