השף אבי ביטון וחברת עידית זכו בהפעלת מתחמי ההסעדה לעובדי אינטל בקמפוס ירושלים

במתחמי ההסעדה יוגשו מדי יום ארוחות בוקר, צוהריים וערב במסעדה הראשית ובבית הקפה Primo, בפוד טראקים ובמסעדת PopUp, שיתבססו על חומרי גלם טריים מקומיים, עם טוויסטים מהמזרח

מימין - השף אבי ביטון ורן כצמן מנכ"ל עידית. צילום: יח"צ

השף אבי ביטון וחברת עידית של רשת מלונות דן זכו בהפעלת מתחמי ההסעדה לעובדי חברת אינטל בקמפוס ירושלים. במתחמי ההסעדה יוגשו מדי יום ארוחות בוקר, צוהריים וערב במסעדה הראשית ובבית הקפה Primo, בפוד טראקים ובמסעדת PopUp החדשה, שיתבססו על חומרי גלם טריים מקומיים, עם טוויסטים מהמזרח.

השף אבי ביטון ממסעדות קפה פופולר, יאסו ורשת סוליקה, יחד עם חברת עידית המתמחה בהסעדת מקומות עבודה בארגונים מובילים, חברו למיזם חדש ומשותף להסעדת עובדי אינטל בסגנון דור ה-Z.

במיזם החדשני שמציע שפע קולינרי לעובדים, יוגשו מידי יום יותר מאלף ארוחות מגוונות. חומרי הגלם הטריים והאיכותיים יהיו בסיס ליצירת התפריט הייחודי שיוגש במסעדות מידי יום. הקונספט החדש יכלול מנות חלביות בסגנון טפאסים, סלטי בריאות בהרכבה אישית, פיצות וקישים. שלל מנות בשריות, צמחוניות וטבעוניות. ולחובבי הטרנדים הנועזים והעדכניים יוגשו מנות מיוחדות ממסעדת הפופאפ ומנות עם מגע אסיאתי.

באינטל מסרו כי “הוחלט באחרונה לגייס טאלנטים גם בגזרה הקולינרית והצטרפותו של השף אבי ביטון היא חלק משילוב נבחרת שפים מובילים בישראל במערכי ההסעדה של אינטל במטרה לייצר חוויה קולינרית עבור העובדים”.

רן כצמן, מנכל עידית, אמר: “המיזם המשותף עם שף אבי ביטון מהמובילים הקולינאריים בארץ, הוא פורץ דרך וחדשני. שילוב הזרועות יספק לאינטל, שהיא מהמובילות בארץ ובעולם, חוויות קולינאריות שונות ומיוחדות מלאות טוויסטים ו-POPUPS שטרם נראו עד כה”.

השף אבי ביטון אמר: נרגש לקחת חלק במיזם ייחודי זה. אני בטוח כי שיתוף הפעולה, עם קייטרינג עידית מקבוצת מלונות דן, יביא בשורה קולינארית חדשה, תוססת ופורצת גבולות, בייחוד במסעדת הפופאפ, שם חברת אינטל וחברת עידית מספקים לנו את התנאים הטובים ביותר להצלחה. שיהיה טעים ובתיאבון לכולנו”.

לדברי נדב ברנר, סמנכ”ל תפעול ותשתיות באינטל ישראל: “אנו דואגים כל העת להשקיע בעובדים שלנו בדרכים שונות ושמחים להרחיב את ההיצע הקולינרי עבורם. המטרה העומדת לנגד עינינו היא לייצר סביבת עבודה נעימה בימים שמגיעים לעבוד מהמשרד, במסגרת המודל ההיברידי. שיתוף הפעולה הקולינרי עם חברת עידית והשף אבי ביטון היא דרך נוספת מבחינתנו להראות את הערכתנו הרבה לעבודתם המקצועית של עובדי הקמפוס”.

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*