הרבלייף משיקה חטיף תחליף ארוחה בטעמי פירות יער ושוקולד

חטיף תחליף ארוחה Formula 1 express (פורמולה 1 אקספרס) הוא על בסיס חלבון סויה ומוצע בשני טעמים: שוקולד ופירות יער. מתאים גם לצמחוניים

הרבלייף - חטיף פורמולה 1 אקספרס. צילום: סטודיו דיטיילס

חברת הרבלייף משיקה פתרון לצריכת ארוחה מאוזנת – חטיף תחליף ארוחה Formula 1 express (פורמולה 1 אקספרס) הוא על בסיס חלבון סויה, ומוצע בשני טעמים: שוקולד ופירות יער. מתאים גם לצמחוניים.

בחברה מסבירים כי אורח החיים בעולם המודרני הוא עמוס, רווי לחצים וכולל שעות עבודה רבות ולכן פותח הפתרון המוצע – “אנו מתרוצצים בין סידורים ולא תמיד יש לנו זמן לתכנן ולהכין ארוחות מזינות ומאוזנות. חטיף פורמולה 1 אקספרס מהווה פתרון יעיל לתזונה מאוזנת כחלק מאורח חיים בריא ופעיל. הוא מגיע באריזה קלה ונוחה, בעל הרכב מאוזן מבחינה תזונתית ומכיל את כל מה שהגוף זקוק לו בארוחה, מה שהופך אותו לתחליף ארוחה מצוין”.

צילום: דן פרץ

פורמולה 1 אקספרס עשיר בחלבון סויה (13 גרם), מכיל שמונה גרמים של סיבים תזונתיים המספקים 32% מהתצרוכת היומית המומלצת ויותר מ-20 ויטמינים ומינרלים, ביניהם: ויטמין C ו-E נוגדי חמצון המסייעים בחיזוק המערכת החיסונית, ויטמין B12, מגזניום, ברזל וסידן.

החטיף אינו מכיל ממתיקים וחומרים משמרים מלאכותיים, בעל מדד גליקמי נמוך (GI) ומסייע בניהול המשקל  עם עלות קלורית נמוכה של 211 קלוריות לחטיף בטעם פירות יער ו-207 קלוריות לחטיף בטעם שוקולד.

בהרבלייף מציינים: “מחקרים מראים שהחלפת ארוחה אחת ביום בתחליף ארוחה כגון פרומולה 1 אקספרס מסייעת בשמירה על המשקל ובמניעת עלייה במשקל עבור אנשים שהפחיתו במשקל באמצעות תזונה מבוקרת קלוריות”.

מחיר לאריזה הכוללת שבע יחידות: 95.5 שקל.

צילום: סטודיו דיטיילס

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*