המסעדה הטבעונית אורבן שמאן מבקשת מתן צו לפתיחת הליכים לפירוקה

החברה גם ביקשה למנות לה נאמן זמני על מנת לאפשר את מכירת ציוד המסעדה יקר הערך. בפנייה לבית המשפט נאמר כי החברה העוסקת בתחום הקולינריה הטבעונית, שהוקמה לפני כ-3 שנים, נמצאת בחדלות פירעון וסך חובותיה עולה על 700 אלף שקל. בבקשה נטען, כי המסעדה הגיעה לסוף דרכה

תפריט מותאם. אורבן שמאן. צילום מסך מדף הפייסבוק

חברת אורבן שמאן שהפעילה את המסעדה הטבעונית אורבן שמאן ברחוב דיזנגוף בתל אביב עד לסגירתה באחת במחצית חודש מרץ נוכח משבר הקורונה והשבתת תחום המסעדנות, הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה למתן צו פתיחת הליכים לפירוקה. בד בד עם הגשת בקשה זו הגישה החברה לבית המשפט בקשה דחופה למנות לה נאמן זמני על מנת לאפשר את מכירת ציוד המסעדה יקר הערך.

בפנייה לבית המשפט נאמר, כי החברה העוסקת בתחום הקולינריה הטבעונית ואשר הוקמה לפני כ-3 שנים נמצאת בחדלות פירעון וסך חובותיה עולה על 700 אלף שקל מתוכם חובות לעובדיה שפוטרו בסך של כ-200 אלף שקל.

בבקשה נאמר כי באופן מאובחן מיתר המסעדות שהמטבח שלהם נמנה על טהרת הטבעונות, הייחוד של מסעדת אורבן שמאן אינו רק באוכל המיוחד אלא בתוכנית תזונה של המסעדה המתאימה לכל לקוח במיוחד, כך שנבנתה ללקוחות תכנית הרזיה המבוססת על מנות המסעדה, וכי מדובר בקונספט ייחודי ופורץ דרך בתחום הטבעונות.

המסעדה, נאמר עוד בבקשה, הכינה לקהל לקוחותיה תפריטים מיוחדים של אוכל טבעוני על בסיס הטרנדים הכי חמים בעולם הטבעונות, לצד מנות אישיות המיועדות להרזיה, ולשם כך נרכשו מכונות וציוד יקר ערך להפקת המרב מהאוכל המיוחד המוכן, באופן בו המזון שומר על מרבית ערכיו התזונתיים (כגון: מכונת מיצים ייחודית בכבישה קרה).

עוד מצוין בבקשה, כי מתחת לחלל המסעדה היו חדרי אבחון וטיפולים של רפואה אלטרנטיבית וחדר תרגול יוגה אשר היו אמורים לשמש את הקהל הרחב.

בבקשה נטען, כי המסעדה הגיעה לסוף דרכה, לא תוכל להמשיך לפעול ואף לכבד את התחייבויותיה, וכי אין כל תוחלת להמשיך בפעילות המסעדה. זאת מלבד העובדה כי אין בקופת העסק את היכולת הכלכלית להתניע מחדש את פעילותה ובאופן זה אין כל כדאיות כלכלית לכך שהמסעדה תמשיך ליטול הלוואות ולצבור חובות לעובדים לספקים ולרשויות.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*