הכרם וקרן אאוטסט השיקו את גלנפידיך 26 גרנד קורון בבר ה-W במתחם שרונה

כחלק מהקמפיין העולמי להשקת הבקבוק, פנתה הכרם למעצבת התכשיטים והאמנית מירית ווינשטוק לעיצוב תכשיט שיתכתב עם אריזת הבקבוק המפוארת. בהשקה התקיימו טעימות של משקאות הוויסקי הייחודיים מסדרת הגרנד, וכן מכירה פומבית בהנחיית אלי אילדיס

האוצרת מרי שק, קנדידה גרטלר ולינה דשלטון בהשקה. צילום: אמיר יעקובי

חברת המשקאות הכרם, היבואנית של מותג הסינגל מאלט המעוטר והנמכר בעולם – גלנפידיך, וקרן אאוטסט (Outset) לאמנות עכשווית, המתמחה בפיתוח יוזמות פילנתרופיות חדשניות לתמיכה באמנות, קיימו אירוע השקה של גלנפידיך 26 גרנד קורון בבר ה-W, מבית מוזיאון הוויסקי, במתחם שרונה בתל אביב. הסינגל מאלט המיוחד מהווה את גולת הכותרת של סדרת הגרנד מבית המזקקה הידועה, ומבטא חיבור בין סקוטלנד לצרפת.

כחלק מהקמפיין העולמי להשקת הבקבוק, כל מדינה פנתה למעצב מקומי. חברת הכרם פנתה למעצבת התכשיטים והאמנית מירית ווינשטוק לעיצוב תכשיט שיתכתב עם אריזת הבקבוק המפוארת. בנוסף לתכשיט שילווה את הבקבוק, מירית עיצבה פורושיקי, בד עטיפה ונשיאה מסורתי הנמצא בשימוש ביפן מאז ימי קדם. את הבד יצרה ויינשטוק בעבודת יד במפעל בקיוטו, יפן.

אסף גרובר (אמן), ג’וש סיימון (אוצר), טל בכלר (אוצרת) ויורם בכלר. צילום: אמיר יעקובי

באירוע התקיימו טעימות של הוויסקים הייחודיים מסדרת הגרנד, שהעביר יוני ישי, מייסד מועדון הוויסקי הישראלי, וכן מכירה פומבית בהנחיית אלי אילדיס בו נמכר הבקבוק היוקרתי, חתום בחתימתו האישית של מר בריאן קינסמן, המאסטר בלנדר של בית ויליאם גראנטס לצד התכשיט ובד הפורושיקי בעיצובה של ווינשטוק, בסכום של 14 אלף שקלים למתנאל שלום ורן דור-חי הבעלים של הוויסקי בר מוזיאון. כספי המכירה הועברו במלואם כתרומה לקרן אאוטסט, התומכת באמנות מקומית.

אלי אילדיס במכירה הפומבית. צילום: אמיר יעקובי

אאוטסט היא העמותה הבינלאומית העצמאית המובילה בעולם התומכת בפרויקטים פורצי דרך המגיעים לקהלים רחבים, עם נוכחות בשבע מדינות ברחבי הגלובוס.  סניף אאוטסט ישראל תומך בפרויקטים חדשים של אמנים ישראלים המציגים במיטב חללי האמנות בארץ ובחו”ל, ושם דגש על מהלכים נרחבים בקידום האקוסיסטם היצירתי בארץ.  בנוסף לעשייה של אאוטסט המבוססת על תומכים אינדיבידואלים ותוכנית מפגשים, בשנים האחרונות עובדת העמותה על פיתוח קשרים ויצירת חיבורים בין אמנים ועבודות אמנות מעוררות השראה לגופים וחברות בישראל, ומשלבת בין חזון עסקי כלכלי לקידום ותמיכה ביצירה מקומית, עם ערך מוסף ותרומה לקהילה.

אלי שורקי ורעייתו איזבל, אדי קטרי ומירב קטרי. צילום: אמיר יעקובי

נכחו: אריאל ואורית אפשטיין, יו”ר חברת הכרם, קנדידה גרטלר, מייסדת אאוטסט אנגליה, מירב קטרי, מנהלת אאוטסט ישראל, מפיק הסרטים הצרפתי אלי שורקי וזוגתו איזבל, האוצרת מרי שק, לינה דשלטון, תורמים של קרן אאוטסט – ג’ונס ואדריאן וייל, רנדי פלד, אנדרו וסידני חורש, יהושוע סיימון, האמנים: גיא זגורסקי, יפעת בצלאל, אסף גרובר, שירה זלוור והאמן שחר אפק שהציג פרפורמנס באירוע. עוד נכחו – איתי דנקנר, מנהל הפרוגרמינג של קשת, דוד גרוסמן, שותף בחוות מחקר ופיתוח קנביס בערבה, אנשי העסקים עדי סנילביץ ואריאל דינובצקי מבעלי היקב Sanilevich Winery, שני גלייטמן לנדאו, בכירה בבנק לומברד אודייה ובן זוגה איש העסקים יריב לנדאו ועו”ד ערן וינר ממשרד ברנע לנדה, ג’פה ושות. האמנית סיוון סבג (בתו של דורון סבג ORS) ועוד רבים.

ערן ויינר, עדי סנילביץ, אריאל דינובצקי. צילום: אמיר יעקובי
שני גלייטמן לנדאו, יוני וולף ויריב לנדאו. צילום: אמיר יעקובי
ניצן וולנסקי – קרן אאוטסט והאמן יואב ויינפלד. צילום: אמיר יעקובי

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*