הכירו את FOODY: ערוץ האוכל הישראלי הראשון

חברת התוכן אלין משיקה את FOODY (פודי), ערוץ אוכל הישראלי הראשון שמשודר החל מאתמול בסלקום tv ומציע מגוון של תכנים מקוריים עם שפים בולטים, ולראשונה - עם נבחרת בלוגרי בישול. הערוץ כלול בחבילת ה- 99 שקל של השירות

לוגו ערוץ FOODY בקרוב יושק אתר אינטרנט
לוגו ערוץ FOODY בקרוב יושק אתר אינטרנט

ספגטי בולונז של משה שגב, לחמניות הבאן האסיאתיות של ישראל אהרוני ובתו תמרה, עוגת יום הולדת מפוארת של עוגיו.נט כמו בוויטרינות הקונדיטוריות בפריז, או ארוחה משפחתית שלמה ב-10 דקות בלבד של ניקי ב. חברת התוכן אלין שמחה להשיק את FOODY (פודי), ערוץ אוכל ישראלי ראשון, שישודר בסלקום tv, ושכולו תוכן ישראלי מקורי! בערוץ ישודרו הפקות מקור ותכנים חדשים של נבחרת השפים החזקה בישראל, לצד נבחרת הבלוגרים המובילים בישראל בתחום הבישול.
“פודי” הוא המיזם הקולינרי הגדול בישראל והראשון מסוגו, אשר מכיל מגוון אדיר של תכניות בישול ומתכונים עם למעלה מ-4,000 תכנים מקוריים ומגוונים. מדובר בערוץ האוכל הראשון בישראל עם אולפן טלוויזיה מאובזר ויכולת לשדר שידורי LIVE בכל רגע נתון,פים, בלוגרים, מתכונאים, מפיקים, יועצי מטבח, יועצים קולינאריים, צלמים ועוד.

הערוץ משלב באופן חדשני את הזירה הדיגיטלית עם הזירה הטלוויזיונית, ובמסגרתו הופקו תכניות חדשות בפורמטים ייעודיים שנולדו מעולם הרשת והגיעו אל מסך הטלוויזיה. כך למשל, התכנית “מתכון מנצח”, שתציג את המתכונים הפופולאריים ביותר של הבלוגרים המובילים בישראל. התכנית פותחה על בסיס מחקר משתמשים מעמיק ברשת וצולמה בפורמט קצבי ומהיר המתאים לדפוסי השימוש של עולם הדיגיטל וכן הפקות מקור חדשות:

  • מהדורה מיוחדת של מסעדת הפועלים של שגב – 70 שנה למדינה.
  •  אהרוני וביתו תמרה בתכנית חדשה וצעירה.
  •  מגזין אוכל ישראלי עם עמית אהרונוסון.
  •  רצועת ספיישלים מיוחדת, קינוחים ומאכלים מושחתים של מיטב השפים והבלוגרים של ישראל.
  • רצועת פודידודס לילדים בשבת בבוקר, ביחד עם כוכבת האינסטגרם ללה מוחמדי, בעלת חשבון האינסטגרם ג’ייקובס פוד דיירי, שהפך למותג בינ”ל מוביל המציג תוכן קולינארי ייעודי לילדים בשת”פ עם חברות התוכן הגדולות בעולם כמו דיסני וניקלודיאון. ללה תייצר לפודי באופן בלעדי, רצועת תכנים מקורית ישראלית.
  • בחודשים האחרונים צולמו עבור פודי תכנים ייחודיים ואריזה צעירה שכוללת חומרי ויז’ואל מקוריים ומתכונים קצרים שישולבו בין התוכניות בערוץ, כולם מקוריים עם מיטב הצוותים המובילים בישראל.

• ערוץ Foody ישודר רק בסלקום tv ללא עלות נוספת, 24 שעות ביממה והוא כלול בחבילת ה- 99 שקל של השירות.

לצד השפים הבכירים, “פודי” מציג תכניות טלוויזיה בהנחיית מיטב הבלוגרים מתחום הבישול בישראל; האנשים שביומיום עוסקים בקריירות שונות, אך אהבתם לבישול ולאפייה גרמה להם לתחזק בלוגים מצליחים ופעילות סושיאל שוקקת עם מאות אלפי כניסות מדי חודש, וקהל מעריצים אוהב ואדוק.

 

הדמויות המובילות בערוץ FOODY
הדמויות המובילות בערוץ FOODY

נבחרת הבלוגרים של FOODY שוללת את:
ניקי ב (אורטל בזק), בעלת הבלוג “אוכל עושים באהבה” אליו נכנסים מעל מיליון וחצי גולשים מדי חודש ושעד כה זהותה לא נחשפה.
רותם ליברזון, בעלת הבלוג המצליח “טיפול בבישול”, בשלנית ותיקה המתמקדת בעיקר בסירי אוכל משפחתיים, בדגש על אוכל מהמטבח הפרסי.
רות אופק, בעלת הבלוג המצליח “שמח במטבח עם רות אופק”. עורכת דין במקצועה שפתחה בלוג עם מתכונים נגישים, בעקבות ביקוש רב למתכונים שהעלתה לפייסבוק.
אפרת ליכטנשטט, בעלת הבלוג “אז מה את עושה כל היום” שהפכה להיות גורו עבור מאות אלפי נשים בישראל. אחת הבלוגריות המבוקשות בישראל, במקצועה היא מעצבת ומפיקה סרטונים.
יונית צוקרמן, בעלת הבלוג “מלכת המטבח”. מגדירה עצמה כ”מאמא מרוקאית” צעירה המתמחה באוכל ביתי עדתי.
אולגה טוכשר, בעלת הבלוג “המרכיב הסודי” אשר מפרסמת מתכונים טבעוניים, בדגש על קונדיטוריה ואפייה עם תשומת לב לחומרי גלם ובריאות.
רחלי קרוט, עורכת ראשית של “פודי” בעלת הבלוג “קרוטית” ואושיית אוכל ישראלית. מתמחה באוכל מהיר וקל להכנה, בדגש על חומרי גלם איכותיים. שמה לה למטרה להשיב את הרצון להיכנס למטבח, בכל גיל ובכל מקצוע.
עז תלם, בעל הבלוג “”The Kitchen Coach אותו קוראים עשרות אלפי עוקבים. בעל שני תארים במנהל עסקים, יוצר תוכן וחוקר לעומק את חומרי הגלם בהם משתמש.
אלון שבו, בעל הבלוג “ALON SHABO”. קונדיטור שגדל בירושלים למשפחה שחיה ונושמת אוכל, פתח את הבלוג בעקבות ביקוש רב למתכוניו. מוביל סדנאות קונדיטוריה בארץ ובעולם.
נטלי לוין, בעלת הבלוג המצליח “עוגיו.נט”. קונדיטורית בוגרת קורס בבית הספר לבישול “בישולים” והשתלמויות אפייה עם גדולי הפטיסרי, דוגמת ז’אק ז’נה וסדריק גרולה.
אינס ינאי, בעלת הבלוג “תיק אוכל”. יועצת קולינרית, מתכונאית וסטייליסטית מזון. מבשלת מגיל צעיר בעקבות סבתה האיטלקיה ופתחה את הבלוג עם צלם האוכל המוערך אפיק ינאי, יחד הם משלבים את אומנות הכתיבה, הצילום והבישול.
אושר אידלמן, דיאטן קליני וספורטאי. מככב בתכנית הבישול ‘שני גברים ומקרר’ לצד אודי ברקן עם מתכונים בריאים וקלים להכנה.
שר פיטנס (סנדה), מנטורית ומאמנת בינ”ל, בעלת רשת מכוני פיטנס ותזונה.

נבחרת השפים שתראו ב FOODY כוללת את:
השף ישראל אהרוני, מאסטר במטבח האסייתי
השף משה שגב, בעל מסעדות רבות ואהוב הקהל הישראלי
השף מאיר אדוני, בעל מסעדות בארץ ובחו”ל
השף-קונדיטור מיקי שמו, בעל רשת קונדיטוריות ומחבר ספרי אפייה וקונדיטוריה
השף אבי לוי, בעל מסעדה וכוכב תכניות בישול
השף ניר צוק, בעל מסעדות בארץ
הקונדיטורית קרין גורן, גורו המתכונים המתוקים
הקונדיטור דודו אוטמזגין, בעל רשת קונדיטוריות
המתכונאית שי-לי ליפא, בעלת ספרי הבישול ותוכניות הבישול
העיתונאית הילה אלפרט, אושיה קולינארית מוערכת בישראל
העיתונאית איילת הירשמן, מתכונאית אהובה ומגישת תכניות בישול

בקרוב יושק גם אתר האינטרנט של FOODY, בו תשולב טכנולוגיה מתקדמת שתציע לכל משתמש את התכנים המתאימים ביותר עבורו, כלים חדשניים שיסייעו לו לבשל בהצלחה כל מתכון וכן קורסי בישול ואפייה ברמות שונות והתמחויות מגוונות שיועברו על ידי מיטב כוכבי הערוץ.

מיקי צימט, מנכ”ל אלין: “אלין יצרה בשנים האחרונות תכנים קולינריים איכותיים בהובלת מיטב הכשרונות. אנחנו גאים להמשיך ולהוביל בחזית החדשנות בזירת התוכן הקולינרי ולהשיק מותג תוכן חדש, המשלב בין הטאלנטים המובילים לבין הבלוגרים מעולם הקולינריה – הכוכבים של העידן הדיגיטלי. אחרי אלפי שעות מחקר, בישול והתאמה לצרכי הקהל הישראלי, פודי יציע מתכונים רלוונטיים לכל אחד בהתאמה אישית, בנוסף לשלל תכנים בעולמות האוכל והבישול. אלין אף הקימה עבור פודי אולפן טלוויזיה קולינרי ייעודי, המאפשר לנו ליצור ולהציע מגוון פורמטים עדכניים, קצביים ומהנים”.

יניב גרינולד, סמנכ”ל טלויזיה ותוכן בקבוצת סלקום: “סלקום tv חוללה את מהפכת הטלויזיה שנמשכת גם בימים אלו עם בשורת הצפיה החדשה ומהפכת מחירים. אנחנו מתקרבים לחציית רף ה- 200 אלף לקוחות, דבר המעיד יותר מכל שסלקום tv הוא שירות טלויזיה אהוב עם לקוחות שנהנים משפע עצום של תכנים. ערוץ פודי בסלקום tv הופך לערוץ ה- 70 במספר של השירות, אנו נמשיך להוביל, לחדש ולהפתיע את שוק הטלוויזיה עם תוכן חדשני, צעיר ובועט”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*