הייננית ענת אגמון חושפת את סדרת היינות הראשונה שלה: טיוטא

ענת אגמון יכלה להרשות  לעצמה להשיק את  סדרת היינות הראשונה שלה עם אירוע נוצץ מלווה במיטב יחצני ישראל, אך היא העדיפה השקה צנועה, בהשתתפות חובבי יין בלבד ב"מרתף יין" של "משאית", ליד ארסוף

חשיפה ראשונה של יינות טיוטא בחורשה ליד ארסוף

הייננית ענת אגמון, מהדמויות המסקרנות בענף היין הישראלי, השיקה אמש את סדרת היינות הראשונה שלה, טיוטא, תודו שזה שם מקסים. אגמון, המככבת במקום בולט ברשימת עשירי ישראל, מאוהבת ביין. אגמון, מבעלות גלובס, הינה בעלת תואר שני בכורמות ויינננות מהאוניברסיטה העברית. עד עתה השתעשעה ביין באמצעות מיזם היין צירז, המספק יינות מהארץ והעולם על פי טעמם של החובבים, וכן מפרסמת טור מלומד על יין במוסף של העיתון הכלכלי.

לאחרונה הגיעה למסקנה שהיא מבקשת להרחיב פעילותה בתחום והחלה לייצר, בסיוע של יקב שורק, את סדרת היינות הראשונה שלה – טיוטא. את החשיפה הראשונה החליטה לערוך בצינעה. היא יכלה להרשות לעצמה להפיק השקה בומבסטית באולמות נוצצים, עם צבא של יחצנים ועשרות עיתונאים, אך העדיפה לתת לכוחות השוק לעשות את שלהם. לחשיפה הראשונה הגיעו בעיקר חובבי יין ששמעו על האירוע ברשתות החברתיות.

אל חורשה סמוכה לארסוף שבשרון הובאה משאית המוגדרת כ”מרתף יין נייד” ושם שיווקו את היינות הראשונים בסדרה, כאשר לא הרחק משם הוגשו פיצות מצוינות, לליוווי הטעימה. זמן לא רב לאחר תחילת הפעילות כבר לא היה שולחן פנוי.

להלן יינות הסדרה הראשונה, כפי שהם מתוארים על ידי אגמון עצמה:

אנחנו העדפנו ללוות את הפיצות עם השנין בלאן שהיה ההולם ביותר לדעתנו. אגמון המליצה למי ששאל דווקא על הרוזה.

שנין בלאן 2022

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*