החליקה על שלולית שמן בסניף שופרסל ותפוצה ב-100 אלף שקלים

חרף חסרונה של חוות דעת רפואית הבוחנת את מידת נכותה של האישה, הסכימה כלל ביטוח, המבטחת את שופרסל, לפצות את התובעת

סניף שופרסל, מקור: ויקימדיה
סניף שופרסל, מקור: ויקימדיה

תושבת אשדוד, כבת 67, ערכה לתומה קניות בסניף רשת שופרסל בעיר, כשלפתע החליקה על שלולית שמן שנקוותה על הרצפה ליד מדף השמנים. האישה מעדה ונפלה לרצפה, ונחבלה קשות בגבה, בידה וברגליה.

על פי התביעה, אותה הגיש עו”ד חיים פרנק, הגיעה האישה לקופת החולים עם תלונות על כאבים בגב התחתון, ביד ימין וברגליים, שם הוענק לה טיפול תרופתי והפנייה לבדיקת אורתופד. מצילומי רנטגן ומבדיקת הולכה עצבית שאליהן נשלחה עלה, כי היא סובלת בין השאר מקרע חלקי בגיד. היא עברה 22 טיפולי רפואה משלימה, ללא שיפור במצבה. כיום היא סובלת מכאבים ברגל שמאל, בכתף ימין ובעמוד השדרה המותני, עם מגבלה ניכרת בתנועה באזורים אלה.

בתביעה אותה הגישה האישה נגד רשת שופרסל וחברת כלל ביטוח המבטחת אותה, נטען כי התאונה אירעה בשל התרשלות עובדי סניף שופרסל. במסגרת התביעה דרש בא כוחה שהרשת תפצה את האישה על נזקיה הגופניים.

לדברי עו”ד פרנק, במקרים לא מעטים נמנעים התובעים מלהגיש תביעה לבית המשפט, מפני שידם אינה משגת לממן את חוות הדעת הרפואיות, שעלותן אלפי שקלים ואף יותר. במקרה זה, חרף חסרונה של חוות דעת רפואית הבוחנת את מידת נכותה של האישה, הסכימה כלל ביטוח, לאחר מושא ומתן, לפצות את התובעת ב-100 אלף שקלים, שעם העברתם סולקה התביעה.

בכלל ביטוח בחרו לא להגיב.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*