הגן בשפיים פותח שעריו

מתחם האירועים החדש בקיבוץ שפיים משתרע על פני כ-5 דונם מול שמורת הטבע של שפיים וחוף הים, כ-15 דקות מתל אביב

גן אירועים כפרי בלב שדותיו של הקיבוץ
גן אירועים כפרי בלב שדותיו של הקיבוץ. צילומים: יח"צ

השבוע הושק הגן בשפיים – מתחם האירועים החדש בקיבוץ שפיים. המתחם משתרע על שטח של כ-5 דונם ומול שמורת הטבע של שפיים וחוף הים. הוא ממוקם בשרון, כ-15 דקות נסיעה מתל אביב ויושב על התפר בין גן אירועים כפרי בלב שדותיו של הקיבוץ לבין האורבניות התל אביבית. בנוסף, במקום בית ספר לגלישה, המציע קורס גלישה לכל הזוגות העתידים להינשא במקום.
מתחם האירועים כולל אולם אירועים גדול, עם רחבת הריקודים, בר אלכוהול מסיבי ורחבת ישיבה גדולה. בצמוד לאולם המרכזי הושק מתחם הלאונג’ החדש, המשמש כאזור קבלת פנים ומעוצב עד הפרט האחרון בסגנון כפרי מודרני. הלאונג’ מתחבר לאולם הראשי ומאפשר עריכת חתונות גדולות במיוחד.
גינת הגן נחלקת לשני אזורים. מדשאה רחבת ידיים מוקפת בצמחיה ים תיכונית, פרגולת עץ הפונה אל הים והשקיעה ובוסתן פורח מלא בצמחיה עונתית המשמשת

בר משוכלל ומסיבי
בר משוכלל ומסיבי

כמתחם ישיבה אינטימי. עוד במתחם שירותי אורחים מפוארים, בהשראת מלונות בוטיק אורבניים, ומתחם משרדים מעוצב.
מערכות הסאונד, האקוסטיקה והתאורה מבטיחות הפרדת סאונד מוחלטת בין אזור הישיבה ורחבת ריקודים. רמת הסאונד ברחבת הריקודים היא ברמת הקלאבים המובילים בארץ ובעולם.

פינות ישיבה אינטימיות

על התחום הקולינרי במתחם אמון קייטרינג טעם וצבע בראשותו של השף עמית קאופמן שהתאים למקום תפריט ייחודי המבוסס על חומרי גלם עונתיים והכנת האוכל מול הקהל. כדי להעצים את החוויה נבנו שני מתחמי קולינריה חווייתיים הפועלים לאורך כל האירוע: מתחם עישון וצלייה המכיל מעשנת וגריל – פלאנצה סקנדינבי עליו צולה הקייטרינג בשר, עופות ודגים, ומתחם אפייה בו ממוקם הטאבון של הגן המספק מיני מאפים ובצקים שונים המותאמים לתפריט הנבחר על ידי הלקוח.
יואב לאור מנכ”ל המקום: “בנינו עולם שלם של אירועים. מתחם אירועים חוויתי, מושקע עד הפרט האחרון ומתוחזק בצורה מושלמת. אנו מאמינים שהשילוב בין מיקום מאוד מרכזי בלב השדות של גליל ים, חניה נוחה ונוף ייחודי לים הצמוד למתחם אירועים בו כל פרט בחוויה מטופל עד לקצה, יאפשרו לנו לתת ללקוח מוצר ברמה הגבוהה ביותר בשוק ולמתג את המקום בפסגה של גני האירועים באזור המרכז”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*