האקדמיה של סיבוס מציעה סדנאות וימי העשרה למסעדנים

בין נושאי הסדנאות בקורס: איך בונים נכון את תפריט המסעדה כך שיגדיל מחזורים ורווחים, ניהול אופטימלי של כוח אדם, תכנון עסקי, ניהול צפי מכירות חודשי ועוד

האקדמיה של סיבוס. צילום: דני גולן
האקדמיה של סיבוס. צילום: דני גולן

חברת סיבוס מודיעה על פתיחתה של האקדמיה של סיבוס, במסגרתה יועברו קורסים וסדנאות ייעודיים לקהילת המסעדנים. בין נושאי הסדנאות בקורס: איך בונים נכון את תפריט המסעדה כך שיגדיל מחזורים ורווחים, ניהול אופטימלי של כוח אדם, תכנון עסקי, ניהול צפי מכירות חודשי ועוד.

בימים אלו התקיימה הסדנה הראשונה שהועברה על ידי כרמל ברודר, “הלוחשת למסעדות”, אשר הקנתה למסעדנים ידע וכלים פרקטיים לניהול חכם של העסק תוך שימוש בשיטות ניהול מודרניות.

כרמל ברודר ומנכ"ל סיבוס איתן לב-טוב. צילום דני גולן
כרמל ברודר ומנכ”ל סיבוס איתן לב-טוב. צילומים דני גולן

עלות ההשקעה השנתית של חברת סיבוס בפרויקט מוערכת בעשרות אלפי שקלים והקורסים מיועדים ל-35 מסעדנים בכל מפגש. הקורסים יתקיימו בשעות אחר הצוהריים, בכל פעם בנושא אחר, ומותנים בהרשמה בראש.

איתן לב-טוב, מנכ”ל סיבוס: “חברת סיבוס רואה עצמה שותפה לדרך של קהילת המסעדנים ולכן שמה בראש מעיינה את חיזוק הקשר עם קהילה זו, תוך הקניית ערכים מוספים לתחום פעילותם. כחלק מתכנית רחבה להעמקת הקשר עם קהילה זו, החלטנו להקים את האקדמיה של סיבוס, יוזמה ראשונה מסוגה אשר מטרתה להעניק למסעדנים ערך משמעותי ולתת להם כלים פרקטיים ועכשוויים לניהול נכון של העסק, להגדלת המחזורים ולשיפור הרווחיות״.

חברת סיבוס מספקת ללקוחותיה פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת לאלפי עובדי חברות ליהנות ממבצעים והטבות במגוון עצום של רשתות ומסעדות ברחבי הארץ. סיבוס מספקת כיום שירות ליותר מ-2,500 חברות ו-330 אלף עובדים ב-5,000 מסעדות בפריסה ארצית.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*