דומינו’ס משיקה השבוע את הפיצהבורגר וחודרת לפלח השוק של ההמבורגריות

הפיצהבורגר משלבת בין גבינת מוצרלה, בשר המבורגר, מלפפונים חמוצים, בצל ועגבניות, כשמעל הכל רוטב המבורגר קלאסי ויש גם גירסה צמחונית

פיצהבורגר של דומינו'ס פיצה. צילום: דן פרץ, סטיילינג: רותם ניר

דומינו’ס פיצה נוגסת בשוק ההמבורגרים ומשיקה השבוע את הפיצהבורגר – פיצה שהיא גם המבורגר. פיצה קלאסית או פיצה כוסמין עם גבינת מוצרלה ותוספת של 150 גרם בשר המבורגר טחון, איכותי, חמוצים, בצל, עגבניות ונגיעות שומשום על הקשה של הפיצה. מעל הכל רוטב המבורגר מיוחד ברוח אלף האיים, שנוצר משילוב רטבים. הפיצהבורגר משלבת בין גבינת מוצרלה, בשר המבורגר, מלפפונים חמוצים, בצל ועגבניות, כשמעל הכל רוטב המבורגר קלאסי.

הפיצהבורגר תגיע גם בארוחת בורגר קלאסית עם מנת צ’יפס משפחתי ומתובלת מתפוחי אדמה פריכים, קטשופ HEINZ ובקבוק קולה משפחתי של 1.5 ליטר. לחובבי הצמחונות יישמר המתכון המקורי עם שינוי אחד – במקום הבשר המבורגר המפורק יקבלו תחליף בשר איכותי המכיל חלבון אפונה, חלבון סויה, קמח חומוס, טפיוקה ובצל שיוצרים מרקם וטעם תואמים לחוויה הבשרית.

במסגרת ההשקה תוצע הפיצה במספר מבצעים:

  • ארוחת פיצהבורגר הכוללת משפחתית פיצהבורגר + מנת צ’יפס משפחתי + בקבוק שתייה 1.5 ליטר ב-99.9 שקל.
  • משפחתית פיצהבורגר + משפחתית קלאסית ב-66 שקל כל אחת.
  • משפחתית פיצהבורגר ב- 49.9 שקל, על כל קנייה של ארוחת פיצהבורגר הכוללת משפחתית פיצהבורגר, צ’יפס משפחתי ובקבוק 1.5 ליטר של קוקה קולה.

עידו פרידמן, סמנכ”ל שיווק דומינו’ס פיצה בישראל: “רשת דומינו’ס פיצה עוקבת ומקבלת השראה מהטרנדים המובילים בעולם הקולינריה, במטרה לחדש ולהציע מגוון אפשרויות וטעמים לקהל לקוחותינו. הפיצהבורגר הינו הצלחה עולמית של הרשת, ואנו גאים להשיקה בישראל לאחר לאחר תהליך פיתוח ארוך והתאמה לטעמים הישראליים. היא מאפשרת לנו לפנות לקהלים חדשים עם פיצה טעימה שכל כולה הומאז’ ווראיציה ייחודית לאוהבי ההמבורגרים. מהיום הלקוחות יכולים להתעלם מהדילמה של פיצה או המבורגר ובהזמנה אחת ליהנות מכל העולמות ביחד”.

 

פיצהבורגר של דומינו’ס פיצה. צילום: דן פרץ, סטיילינג: רותם ניר

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*