בתזמון לחנוכה: הדונאטס של מילקה ואוריאו מגיעים לישראל

דונאטס אוריאו במילוי קרם וניל ובתוספת שבבי עוגיות אוריאו אמיתיות, ודונאטס מילקה בציפוי ובמילוי קרם שוקולד מקורי של מילקה - יימכרו בשתי גרסאות, בתפזורת או באריזה אישית ממותגת

דונאטס מילקה. צילום: יח"צ

בתזמון מושלם לחג החנוכה, שהוא גם שם נרדף לחג הסופגניות,  הדונאטס המקוריים של המותגים הפופולאריים מילקה ואוריאו מגיעים לראשונה לישראל.

הדונאטס של מילקה ושל אוריאו ישווקו ברשתות השיווק, חנויות הנוחות, תחנות דלק, סופרמרקטים, חנויות שוק פרטי, מסעדות ומאפיות, בתי-מלון, בתי קפה חנויות מתמחות ועוד. המוצרים, דונאטס אוריאו במילוי קרם וניל עשיר ובתוספת שבבי עוגיות אוריאו אמיתיות, ודונאטס מילקה בציפוי ובמילוי קרם שוקולד מקורי של מילקה יימכרו בשתי גרסאות, בתפזורת או באריזה אישית ממותגת.

מי שזכתה בזיכיון הבלעדי לשיווק הדונאטס של מילקה ואוריאו היא היבואנית NeoBrand. החברה מייבאת באופן בלעדי לישראל את המותגים Tottis, Fruut, Zero Candy, מותג הפסטות האיטלקי Farabella, מותגים פרטיים עבור חברות מזון גדולות ורשתות השיווק וכעת גם את הדונאטס המקוריים של מילקה ואוריאו.

דונאטס אוריאו צילומים: יח”צ

שוק הדונאטס בישראל רשם צמיחה מפתיעה מאז פרוץ מגפת הקורונה. כך, לדוגמה, בשנת 2020 נמכרו בישראל 3.5 מיליון יחידות דונאטס בהיקף של כ-17 מיליון שקל. כעת, עם תחילת השיווק של הדונאטס של מילקה ואוריאו, ההערכות בשוק צופות צמיחה משמעותית אף יותר, בייחוד לאור הביקוש הרב הצפוי בחנוכה.

מארז זוגי של דונאטס מילקה

היצרנית מאחורי הדונאטס של מילקה ואוריאו היא Baker & Baker, אחת היצרניות המובילות של מוצרי מאפה באירופה המובילה את השוק בקטגוריות מאפינס, בראוניז, העוגיות, עוגות, לחמים מיוחדים, דונאטס ועוד.

דונאטס אוריאו באריזות אישיות

“אנו נרגשים להביא לראשונה לישראל את הדונאטס האהובים והמקוריים של אוריאו ומילקה, שניים ממותגי העל האהובים בכל העולם. לפני שנה התחלנו לייבא לישראל לראשונה דונאטס, מכרנו כ- 2 מיליון יחידות, וזיהינו את הפוטנציאל האדיר של הדונאטס בשוק הישראלי. הדונאטס הפופולריים מהעולם, הפכו לטרנד מצליח גם אצלנו. כך לדוגמה נרשם גידול של כ-20% במכירות של דונאטס באירופה רק בשנה האחרונה וגם בישראל אנחנו צופים גידול של עשרות אחוזים במכירות הדונאטס בחנוכה הקרוב בין היתר בשל הדונאטס החדשים של מילקה ואוריאו שמעוררים עניין רב בקרב הצרכנים”, מסבירה רעות וקנין, מבעלי NeoBrand.

מחיר לדונאטס מילקה ואוריאו: 8-10 שקלים ליחידה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*