בקשה לאישור פשרה בתביעה נגד רשת סטופ מרקט בטענה לסימון מוצרים מטעה

לטענת התובע, הרשת מפרה את חוק הגנת הצרכן בכך שהיא אינה מסמנת את מוצריה כפי שמתחייב בחוק. לדברי סטופ מרקט אין המדובר במדיניות סדורה מצידה להטעות צרכנים או רשלנות מצידה והצדדים הגיעו למסקנה כי בתיק הנוכחי יהיה זה נכון וצודק ליישב את המחלוקת בדרך של תיקון לעתיד תוך מתן פיצוי לצרכני הרשת בגין העבר

רשת סטופ מרקט. צילום מסך מאתר הרשת

בקשה לאישור הסדר פשרה הוגשה לבית משפט השלום בראשל”צ בתביעה כנגד רשת המרכולים סטופ מרקט שהוגשה על ידי עמית זילברג בסוף חודש מרץ השנה.

לטענת זילברג, סטופ מרקט (11 סניפים) מפרה את חוק הגנת הצרכן בכך שהיא אינה מסמנת את מוצריה כפי המתחייב בחוק, ובכך הטעתה את הצרכנים. בתגובה טענה סטופ מרקט כי ככל על דרך השגרה ובאופן יומיומי היא מסמנת את מוצריה כמתחייב לפי הוראות הדין, וייתכן שישנם פה ושם מספר מוצרים שהונחו על גבי המדפים ועובדיה טרם קידדו וסימנו אותם במדבקות מחיר, בדומה למוצרים שהוצגו על ידי התובע.

לדברי סטופ מרקט אין המדובר במדיניות סדורה מצידה להטעות צרכנים או רשלנות מצידה.

בפנייה לביהמ”ש נאמר כי בשים לב לפעולותיה של סטופ מרקט והתחייבויותיה לבצע הסדרה עתידית, הגיעו הצדדים למסקנה כי בתיק הנוכחי יהיה זה נכון וצודק ליישב את המחלוקת בתיק בדרך של תיקון לעתיד תוך מתן פיצוי לציבור הצרכנים של סטופ מרקט בגין העבר.

בהסדר הפשרה נקבע כי סטופ מרקט תעניק לצרכניה בסניפיה הנחה על מוצריה בשווי כולל (מחיר לצרכן) של 350 אלף שקל במהלך תקופה של שישה חודשים לאחר אישור ההסדר. סטופ מרקט תשלם לתובע גמול בסך 20 אלף שקל ולבא כוחו עו”ד לירון פרמינגר שכר טרחה בסך 60 אלף שקל.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*