משבר הקורונה: Sodexo on site משנה את פעילותה במסעדות העובדים

החברה תמשיך להפעיל את מערך ההסעדה בחדרי האוכל השונים במתכונת מצומצמת, כאשר העובדים יורשו להיכנס באופן מבוקר ולקחת את האוכל שלהם בחמגשיות ולאכול במשרדם. עקב חוסר בפרודוקטים שונים, נאלצה החברה לצמצם את המבחר אותו היא מציעה ללקוחותיה

חברת Sodexo on site, המתמחה באספקת שירותי אחזקת מבנים ומערכות, ניהול שירותים והסעדה לארגונים, מוסדות ציבור וחברות מהגדולות במשק, ממשיכה להסעיד את עובדי המפעלים החיוניים תחת ההגבלות החדשות שיצאו.

החברה תמשיך להפעיל את מערך ההסעדה בחדרי האוכל השונים במתכונת מצומצמת, כאשר העובדים יורשו להיכנס באופן מבוקר ולקחת את האוכל שלהם בחמגשיות ולאכול במשרדם.

כמו כן, עקב חוסר בפרודוקטים שונים, נאלצה החברה לצמצם את המבחר אותו היא מציעה ללקוחותיה, שכולל בד”כ תפריט עשיר ומגוון, המתאים לצרכיהם של בעלי רגישויות, צמחונים, טבעונים וכו’.

אודי בן שימול מנכ”ל sodexo on site. צילום: טל שחר

אודי בן שימול, מנכ”ל Sodexo On Site מוסר: “ההנחיות החדשות, המגבילות ומצמצמות שהייה של עובדים בחדר האוכל, אילצו אותנו להיערך מחדש ולמצוא פתרונות חלופיים לאופן הסעדת העובדים. ממראה יום-יומי של חדרי אוכל עמוסים ומלאי תורים, עברנו למראה של חדרי אוכל ריקים מאדם או של עובדים שאוספים חמגשיות ומנות ארוזות וניגשים לאכול בעמדות העבודה שלהם.

“כמו כן, עקב צמצום הפעילות בחברות עצמן וחוסר בפרודוקטים מסוימים ובכלים חד פעמיים, נאלצנו להתאים את התפריט שאנו מציעים ללקוחותינו. חשוב לזכור את המרכיב האנושי של עובדינו. לאור מודל ההפעלה המעודכן, עלינו להתאים את כמות כוח האדם המועסק באתר. חלק מהעובדים ייצאו לחל”ת וחלק יצאו לחופשה ורק אם לא תהיה ברירה נאלץ לפטר גם עובדים. אנו עושים את מיטב מאמצינו על מנת שהעובדים שחייבים להגיע למקום עבודתם ירגישו באופן המזערי ביותר את השפעות התפשטות נגיף קורונה ולהמשיך ולספק להם אוכל טעים, מזין וכמה שיותר מגוון, וכל זאת תוך שמירה על בריאות עובדינו ועל בריאות הסועדים”.

חברת Sodexo On Site, מפעילה שתי חטיבות בישראל. האחת מתמחה בשירותי אחזקת מערכות אלקטרומכניות, מיזוג אוויר, חשמל ושירותי ניהול כלליים (Facility Management) וחטיבה המתמחה בשירותי הסעדה לארגונים, מוסדות ציבור ולחברות מהמובילות במשק בסקטורים השונים.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*