בעקבות הקורונה: ביכורים מזון ומאפה מדווחת על גידול משמעותי בביקוש ללחם פשתן דל פחמימות

בחברה מציינים, כי היקף המכירות גדל במאות אחוזים, כאשר בשנה האחרונה נרשם ביקוש גבוה במיוחד. הלחם, המיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה, הוא בעל ערך גליקמי נמוך והוא מומלץ גם לסוכרתיים

לחם פשתן. צילום: אייל קרן

חברת ביכורים מזון ומאפה, המתמחה בייצור לחמים ומאפים מיוחדים, מדווחת על גידול משמעותי בביקוש ובמכירות של “לחם פשתן” דל פחמימה שהיא מייצרת. בפרוסה אחת של הלחם המיוחד פחות מ-1 גרם פחמימה. הלחם גם נטול תוספות של סוכר או ממתיקים והוא עשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים.

מאז החלה החברה לייצר לחם ולחמניות פשתן, עלה היקף המכירות במאות אחוזים, כאשר בשנה האחרונה נרשם ביקוש גבוה במיוחד. “מאז החלה הקורונה יש עלייה של עשרות אחוזים בביקוש ללחם”, אומר יעקב לבין, מנכ”ל ביכורים מזון ומאפה. “נכון לינואר 2021 ייצרנו כ-50 אלף לחמים בחודש. לפני כארבע שנים, כשהתחלנו בייצור הלחם המיוחד, מכרנו עשרות בודדות בחודש וגם זאת, בחנויות טבע בלבד. כיום הלחם נמכר בכ-2,000 נקודות מכירה, כולל רשתות שיווק ומכולות שכונתיות”. לבין הוסיף שלהערכתו, מגיפת הקורונה הגבירה את ההתעניינות בלחם הן בשל הפופולאריות בעולם ובארץ של תזונה דלת פחמימות, הן בגלל השמנה והן בקרב שוחרי בריאות.

הלחם, המיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה, הוא בעל ערך גליקמי נמוך והוא מומלץ גם לתזונת סוכרתיים. הלחם נארז טרי ופרוס באריזה שומרת טריות, המאפשרת חיי מדף של יותר מחצי שנה, ללא הקפאה.

ביכורים מזון ומאפה מתמחה בייצור מגוון לחמים, חלות, עוגות ומאפים מיוחדים, ויש לה מחלקה מיוחדת ללחם ולחמניות פשתן. מערכת הייצור מאושרת על ידי משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*